ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

שולחן קינוחים מעוצב

אנו נותנים שירותי שולחן קינוחים מעוצב בפריסה ארצית

מחפשים חברה מקצועית המספקת שירות שולחן קינוחים מעוצב לאירוע שלכם? הגעתם לחברה המובילה בתחום! אנחנו בבר המתוק יודעים להכין שולחנות מתוקים מעוצבים ברמה גבוהה ולפי בקשת הלקוח. אצלנו תוכלו לבחור ממגוון רחב של קינוחים ומתוקים שישאירו את כל מוזמני האירוע עם טעם של עוד בפה. הזמינו עכשיו שירות שולחן קינוחים מעוצב דרך חברת הבר המתוק.

יש לכם אירוע בקרוב ואתם רוצים ליהנות ? אין ספק כי שולחן קינוחים מעוצב יאפשר לכם ליהנות. הזמנת שולחן קינוחים הכולל את העיצוב המושלם ביותר אשר בחרתם תאפשר לכם להתחיל את האירוע ברגל ימין, בין אם מדובר על חתונה או בר מצווה. חברת אירועים מקצועית תעמוד לשירותכם בתחום.

מחפשים שולחן קינוחים מעוצב? הבר המתוק כאן בשבילכם
שולחן קינוחים מותאם לכל אירוע
שימוש בחומרי גלם איכותיים
מגוון עיצובים ססגוניים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו שולחן קינוחים לאלפי לקוחות לכל סוג אירוע.
שולחן קינוחים מעוצב

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

אילו עיצובים קיימים כיום?

שולחן קינוחים מעוצב כולל שורה של עיצובים מרהיבים בהתאם להעדפה שלכם. כעת נפרט על הסוגים הקיימים: 

עיצוב בהתאם להעדפה האישית שלכם: אם אתם מתכננים חתונה ורוצים לעצב את השולחן בהתאם להעדפה אישית שלכם, הרי זה אפשרי בהחלט. היוועצות עם המעצב עשויה לסייע לכם לקבל את מבוקשכם. 

בהתאם לסדרה האהובה שלכם: אוהבים סדרה מסוימת בטלוויזיה ותמיד חלמתם על עיצוב אירוע בהתאם לסדרה? כעת אפשר לקבל זאת באמצעות עיצוב מרהיב. 

עיצוב בהתאם לתחביב שלכם: יש לכם תחביב מיוחד? זה בדיוק הזמן להראות לכולם את התחביב שלכם באמצעות עיצוב שולחן קינוחים מרהיב. 

כך או אחרת, עליכם להביא בחשבון כי העלות אינה זהה אלא משתנה. כדאי לכם להזמין חברה מקצועית ובה אנשים המתמחים בעיצוב של שולחן קינוחים מהמעלה הראשונה על מנת ליהנות מהאירוע לאורך כל הדרך.

מתי להזמין שירות של שולחן קינוחים מעוצב?

אחת השאלות אשר עולות לפני אירוע מסוים כמו חתונה או בר מצווה היא מתי להזמין שירות של שולחן קינוחים מעוצב. כעת נביא בפניכם את הדגשים החשובים לגבי הזמן המתאים: 

כמה שיותר מוקדם: מתכננים אירוע חשוב כמו חתונה או בר מצווה? ההמלצה היא לא לדחות את מועד הזמנת השולחן המעוצב ולהיות בקשר עם חברה מקצועית כמה שיותר מוקדם. ככל שתהיו בקשר עם החברה כך תהיה לכם אפשרות לשנות ולהוסיף אלמנטים שונים לשולחן הקינוחים שלכם. 

קביעת שיחה עם הבעלים: על מנת להיערך להזמנה חשוב ביותר לקבוע שיחה עם הבעלים של החברה ולהקפיד לשאול אותו את כל השאלות המתאימות. 

התייעצות עם לקוחות קודמים: הקפידו להתייעץ עם לקוחות קודמים וכך תהיה לכם האפשרות לדעת האם להמשיך את ההתקשרות עם החברה או שמא לעבור ולבחון חברה אחרת. ככל שתקפידו להיות בקשר עם הלקוחות הקודמים, כך תוכלו ליצור קשר עם  החברה המתאימה ולהתחיל לתכנן את האירוע שלכם ברגל ימין אודות להמלצה החמה אשר קיבלתם מלקוחות שכבר הזמינו שולחן מעוצב.

מה חשוב לדעת לפני התקשרות עם חברה בתחום האירועים?

בעת התקשרות עם חברת אירועים לצורך בחירה של שולחן קינוחים מעוצב חשוב ביותר לדעת מספר פרטים אשר נפרט כעת: 

ניסיון רב: חשוב ביותר להיות בקשר עם חברת אירועים מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום אשר מעסיקה את מיטב המעצבים הטובים והמוכשרים ביותר על מנת לסייע לאירוע שלכם להיות מרשים ביותר. 

מקצועיות: חברה מקצועית תקפיד להעסיק את המעצבים המקצועיים ביותר אשר יאפשרו לשלב את הרצונות שלכם עם הידע שלהם על מנת לגרום לשולחן להיראות יפה ביותר. השילוב של הניסיון שלכם והידע שלהם יוביל לתוצאה הרצויה ביותר- אירוע בלתי נשכח. חברה מקצועית תדאג לצעוד אתכם יד ביד לעבר האירוע המושלם ביותר. 

תיק עבודות מרשים: נוסף על זאת, כדאי לבחון את תיק העבודות של החברה על מנת לקבל החלטה מתאימה. כאשר תבחנו את תיק העבודות של החברה מבחינת העיצוב תהיה לכם האפשרות גם לקבל השראה וגם לקבל ידע לגבי הידע של המעצבים בחברה וכך תהיו עם היד על הדופק לגבי הבחירה שלכם ותדעו כי בחרתם את החברה המובילה ביותר בתחום.

שאלות ותשובות בנושא שולחן קינוחים מעוצב

בוודאי, ניתן לעצב את שולחן הקינוחים, הרקע שלו ואפילו את הקינוחים שעליו בכל נושא שתבחרו על מנת להתאים את האטרקציה לאווירת האירוע

בשולחן קינוחים מעוצב תוכלו למצוא את כל סוגי הקינוחים, מעוגיות בראוניז, מפלי שוקולד ושערות סבתא ועד קאפקייקס בעבודת יד ומגוון עוגות מעוצבות

אנו מציעים מגוון חלופות בריאות לשולחן קינוחים כמו: בר פירות אקזוטיים, קינוחים על בסיס יוגורט, שולחן קינוחים צמחוני/טבעוני וכו'.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים