ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

שולחן קינוחים למסיבת רווקות

אנו מספקים שולחן קינוחים למסיבת רווקות בפריסה ארצית

החברה הכי טוב מתחתנת? תכנוני מסיבת הרווקות בעיצומם ועדיין לא הזמנת שולחן קינוחים? אל חשש, הבר המתוק כאן בשבילך. שירות שולחן קינוחים למסיבת רווקות של חברת הבר המתוק הוא בדיוק מה שאת צריכה בשביל להשלים את מסיבת הרווקות המושלמת, השירות כולל מגוון רחב של קינוחים בעיצובים אישיים העשויים בעבודת יד מחומרי גלם איכותיים. הזמיני עכשיו שולחן קינוחים למסיבת רווקות.

מתכננת מסיבת רווקות בקרוב? שולחן קינוחים למסיבת רווקות יהיה גולת הכותרת של האירוע שלך. שולחן הכולל את כל הקינוחים האהובים על האורחים שלך המוכנים על ידי קונדיטור מקצועי אשר לו ניסיון רב בתחום.

זקוקה לשולחן קינוחים למסיבת רווקות? אנחנו כאן בשבילך
עיצובים בגימור מושלם
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
מגוון רחב של קינוחים ומתוקים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו שולחנות קינוחים מעוצבים לאלפי לקוחות לכל סוגי האירועים.
שולחן קינוחים למסיבת רווקות

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

מהו שולחן קינוחים?

רגע לפני שנדגיש מה חשוב לדעת בבחירה של שולחן קינוחים למסיבת רווקות, נסביר מהו שולחן קינוחים. מדובר בשולחן אשר מעוצב בצורה ייחודית ועליו מכינים כלי הגשה ובהם מניחים את הקינוחים השונים בין אם מדובר על טארט פירות או בין אם מדובר על עוגת שוקולד מעוצבת. כאשר מדובר על אירוע מרגש כמו מסיבת רווקות חשוב ביותר לבחור את שולחן הקינוחים המיוחד והמעניין ביותר על מנת שהאורחים שלך ייהנו מכל רגע.

איך לבחור חברה המתמחה בהכנת שולחן קינוחים?

בין האירועים השונים מסיבת רווקות נחשבת לאחד האירועים המעניינים ביותר בחייה של הכלה לעתיד ולכן חשוב ביותר להשקיע לא מעט בתכנון מסיבת רווקות. על מנת שהמסיבה תצא אל הפועל בצורה טובה, כדאי לבחור את החברה המקצועית ביותר. 

הנה מספר פרמטרים לבחירת החברה הטובה ביותר: 

חשוב ביותר לבחור שולחן קינוחים למסיבת רווקות בהתאם לקונספט. בשנים האחרונות תמצאו מגוון רחב של קונספטים אשר ניתן לבחור מהם את הקונספט המתאים. כעת נציג את הסגנונות השונים : 

בהתאם לסרט האהוב: ניתן לעצב את שולחן הקינוחים בהתאם לסרט אהוב. בין אם מדובר על סרט אהוב על האורחים או על הכלה לעתיד, אין ספק כי זאת תהיה בחירה מעניינת למדי. 

בהתאם לתחביב: נוסף על זאת, ניתן לבחור את הקונספט של שולחן הקינוחים בהתאם לתחביב. אם לכלה לעתיד יש תחביב מעניין כמו למשל קריאה של ספרים, הרי אפשר לעצב את שולחן הקינוחים בהתאם לקינוחים מספרים. 

ניסיון: חשוב ביותר להתמקד בניסיונה של החברה. כאשר תהיה זאת חברה בעלת ניסיון רב בתחום, הרי תהיה לכם האפשרות לדעת כי בחרתם את החברה הטובה ביותר אשר הצוות בה יהיה מגויס לטובת הצלחת מסיבת הרווקות. 

בהתאם למסגרת תקציב: עוד נושא אשר כדאי לתת עליו את הדעת הוא עניין של תקציב. לכל אחת אשר מתכננת מסיבת רווקות יש תקציב מתאים למסיבה. כאשר בוחרים חברה המתמחה בעיצוב קינוחים לאירוע כמו מסיבת רווקות, חשוב ביותר לבחור את החברה בהתאם למסגרת התקציב ולא לחרוג.

תפריט טעימות של שולחן קינוחים למסיבת רווקות

חשוב ביותר להגיע עם חברות קרובות על מנת לטעום את הקינוחים השונים בשולחן הקינוחים. ישנם מספר פרמטרים חשובים טרם ההגעה לאירוע הכולל תפריט טעימות וכעת נדגיש את הפרמטרים החשובים ביותר: 

העדפה של האורחים: בסופו של דבר, שולחן קינוחים למסיבת רווקות צריך להיות מורכב משלל קינוחים שונים בהתאם להעדפה של הכלה לעתיד והאורחות שמגיעות למסיבת הרווקות ולכן לא כדאי לקחת סיכונים אלא להגיע עם כמה חברות טובות על מנת לטעום את הקינוחים השונים. כאשר הכלה לעתיד והחברות שלה יבחנו את הקינוחים השונים בשולחן, תהיה להן אפשרות לבחור מתוך היצע רחב. 

שיחה עם הקונדיטור: נוסף על זאת, במסגרת הגעה לערב הכולל תפריט טעימות ניתן לבקש מהקונדיטור בקשות מיוחדות וכך לשדרג את אירוע מסיבת הרווקות. ככל שהבקשות יהיו מיוחדות יותר, כך מסיבת הרווקות תהפוך לאירוע בלתי נשכח. אם למשל יש בקשה לקינוחים מיוחדים הכוללים וניל או כוללים שוקולד, הרי הקונדיטור צריך לדעת לגבי בקשות מהסוג הזה על מנת להכין את הקינוחים המבוקשים למסיבת הרווקות ולכן חשוב ביותר לומר לו את כל הבקשות לפני האירוע.

שאלות ותשובות בנושא שולחן קינוחים למסיבת רווקות

מחיר שולחן קינוחים למסיבת רווקות נקבע בעיקר לפי כמות הקינוחים וגודל השולחן, סוג הקינוחים שהוזמנו לשולחן ורמת העיצוב שלהם. 

כמובן, בין שירותינו תוכלו למצוא באתר הבר המתוק גם שירות עוגות מעוצבות לכל אירוע, שם תוכלו להזמין עוגה מכל סוג ובכל סגנון שתרצו.

אצלנו בבר המתוק בנוסף לשירות מקצועי, חם ואדיב תקבלו קינוחים העשויים מחומרי גלם טריים ואיכותיים ומעוצבים בעבודת יד ברמה הגבוהה ביותר בארץ.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים