ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

שולחן קינוחים ליום הולדת

אנו נותנים שירותי שולחן קינוחים ליום הולדת בפריסה ארצית

הגיע היום שלכם בשנה? השנה זה יהיה ברמה אחרת, ברמה הגבוהה ביותר! אנחנו בבר המתוק מספקים שירותי שולחן קינוחים ליום הולדת, השולחן המפואר והמושקע ביותר בעולם! שולחנות קינוחים מרהיבים שיהפכו את יום ההולדת שלכם לכזה שלא שוכחים במהירות, לפחות עד לשנה הבאה.

כל הורה מעוניין לציין את יום ההולדת של הילד שלו בצורה מיוחדת ומקורית. מדובר ביום מיוחד ביותר אשר הילד במרכז ולכן החגיגה צריכה לכלול שולחן קינוחים ליום הולדת אשר יהווה את המוקד ויהפוך את החגיגה למעניינת וייחודית יותר.

מחפשים שולחן קינוחים לחגיגת יום הולדת? זה המקום בשבילכם
שולחן קינוחים לכל סוג של אירוע
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
מגוון רחב של קינוחים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו שירות שולחן קינוחים לאלפי לקוחות לכל סוג אירוע.
שולחן קינוחים ליום הולדת

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

רעיונות לעיצוב שולחן קינוחים ליום הולדת

על פי סרט או ספר: אם הילד חובב סרט או ספר מסוים, הרי אפשר לעצב את השולחן בהתאם להעדפה האישית שלו ובהתאם לסגנון.

שולחן הכולל תמונות ילדות: אופציה נוספת היא לעצב את השולחן לפי תמונות ילדות. לכל ילד יש תמונות ילדות מתקופות מסוימות וניתן לשים את התמונות במרכז השולחן לפי כל שנה בה הוא חגג יום הולדת. אין ספק כי מדובר בזיכרון משמעותי למדי הן עבור חתן השמחה והן עבור האורחים הזוכים לראות אותו מתקופות שונות בחייו.

שילוב אבני דומינו: אופציה נוספת לעיצוב כוללת בין היתר אבני דומינו אכילות ואבני דומינו אמיתיות. אין ספק כי תהיה זאת תוספת מרהיבה למדי אשר תשדרג את השולחן ואת החגיגה. נוסף על כך יש את אפקט הפלת הדומינו אשר מעורר התפעלות רבה בקרב האורחים.

עיצוב כיסאות מעניין במיוחד

כאשר מרימים שולחן קינוחים ליום הולדת – עוד במסגרת העיצוב כדאי להשקיע בעיצוב הכיסאות. אם פעם בחגיגות יום הולדת היינו רואים שולחן ומסביב כיסאות רגילים, היום החגיגה עולה כבר רמה וניתן להבחין בכיסאות אליהם קשור בלון, עיצוב מיוחד של הכיסאות בהתאם לקונספט הנבחר ועוד. במסגרת המחשבה על עיצוב הכיסאות ניתן להיוועץ עם צוות החברה על מנת לייצור את העיצוב המושלם לחגיגת יום ההולדת.

אילו קינוחים יהיו באירוע

חגיגת יום הולדת אינה שלמה ללא עוגת יום הולדת, אבל כיום ניתן לראות היצע רחב של קינוחים מסוגים שונים אשר ישדרגו את החגיגה. מה למשל? סוכריות גומי,  שערות סבתא, קאפקייקס אישיים וגם קינוחי פירות. על מנת לשדרג את שולחן הקינוחים ניתן להזמין קינוחים בעיצוב אישי אשר הוכנו על ידי קונדיטור מקצועי אשר יקבל הנחיות באשר לעיצוב הקינוחים בהתאם להעדפה של חתן יום ההולדת.

מתנות לכל הילדים ביום ההולדת

אין ספק כי הקינוחים מהווים את גולת הכותרת, אבל על מנת לייצור מסיבה מרהיבה למדי, חשוב ביותר לא לשכוח את האורחים. ליד הצלחת אשר תהיה על גבי שולחן הקינוחים ניתן להניח מתנה אישית לכל ילד וכך להבטיח את ההנאה המלאה מחגיגת יום ההולדת. ברור לכל כי כל ילד ישמח לקבל לצד קינוחים מרהיבים גם מזכרת מהמסיבה. בין המתנות אשר ניתן לחלק כובע בהתאם לקונספט של חגיגת יום ההולדת, כתר ועוד בהתאם לדמיון הפרוע שלכם.

תיאום ציפיות עם החברה

על מנת לוודא כי הכל מתנהל על מי מנוחות וחגיגת יום ההולדת תעבור בשלום, חשוב ביותר לבצע תיאום ציפיות ביניכם ובין החברה האחראית על שולחן קינוחים ליום הולדת. מדובר בחגיגה משמעותית ביותר ולכן יש חשיבות עליונה לדאוג שהכל יתנהל כמו שצריך- חשוב שתדעו אילו קינוחים יכללו ביום ההולדת, כדאי לדעת מה העדפות של החוגגים וכמובן לדאוג לחתן השמחה ביום החשוב ביותר שלו.

תיאום ציפיות ביניכם ובין החברה חוסך עוגמת נפש לאחר מכן ואתם יכולים לדעת בוודאות כי מה שסוכם באמצעות חוזה כתוב, זה אכן מה שיהיה במסגרת חגיגת יום ההולדת. הקפדה על חוזה כתוב ובו כל הסעיפים הקשורים לחגיגה לרבות לשולחן הקינוחים יאפשרו לכם לחגוג בלב שלם ולדעת כי מדובר בצוות מקצוענים אשר מקפידים על החוזה ודואגים לשולחן מרהיב במיוחד.

שאלות ותשובות בנושא שולחן קינוחים ליום הולדת

כמובן, תוכלו לעצב את שולחן הקינוחים בכל סגנון שתרצו בכדי להתאים את האטרקציה לאווירה של האירוע.

כמובן, בין הקינוחים שאנו מספקים יש מגוון רחב של קינוחים פרווה ברמה גבוהה.

כמובן, בין שירותינו תוכלו למצוא באתר הבר המתוק גם שירות עוגות מעוצבות לכל אירוע, שם תוכלו להזמין עוגה מכל סוג ובכל סגנון שתרצו.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים