ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

שולחן קינוחים לבר מצווה

אנו נותנים שירותי שולחן קינוחים לבר מצווה בפריסה ארצית

חוגגים בר מצווה לילדכם? רוצים שהאירוע יהיה ברמה הכי גבוהה שיש? הגעתם בדיוק למקום הנכון! אנחנו בבר המתוק מספקים שירותי שולחן קינוחים לבר מצווה, אנו עושים זאת תוך מתן דגש על הרבה העיצובית הגבוהה וכמובן דואגים שגם רמת הקינוחים שמוגשים על שולחן הקינוחים יהיו ברמה הגבוהה ביותר, כל זאת במחיר משתלם ביחס למחירים המוצעים בשוק.

שולחן קינוחים לבר מצווה תופס את כל תשומת הלב של האורחים בחגיגה ולכן חשוב ביותר להקדיש זמן לעיצוב ותכנון השולחן באמצעות מומחים בתחום במטרה ללכוד את העיניים של האורחים ולגרום להם לקחת חלק בחגיגה בלתי נשכחת אשר תאפשר להם ליהנות בכל רגע נתון. 

זקוקים לשולחן קינוחים לבר מצווה? הבר המתוק כאן בשבילכם
שולחן קינוחים מעוצב לכל אירוע
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
מגוון רחב של קינוחים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו שולחנות קינוחים לאלפי לקוחות לכל סוג אירוע.
שולחן קינוחים לבר מצווה

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

בחרו חזון לשלוחן הקינוחים

חגיגת בר מצווה נחשבת לאחד השיאים המרגשים ביותר בחייהם של בני נוער- מדובר בתקופה בה בני הנוער נפרדים מתקופת הילדות שלהם והופכים נערים והם בוחרים לציין זאת באמצעות חגיגת בר מצווה. מדובר במאורע מרגש וכמו בכל מאורע הדרך לאירוע מוצלח מתחילה בתחקיר מעמיק. אם אתם מתלבטים בנוגע לעיצוב של שולחן קינוחים לבר מצווה כדאי להסתכל במגזינים שונים על מנת לקבל השראה.

כיום ישנם לא מעט מגזינים בתחום העיצוב ובהחלט ניתן לקבל מהם השראה בכל הקשור לעיצוב שולחן המתוקים ולהחליט אילו מתוקים יהיו על השולחן ואילו קישוטים יהיו על השולחן. אם הזכרנו קישוטים, הרי הוספה של פרחים לשולחן תעניק מראה אלגנטי ביותר ותגרום לאירוע להיראות מכובד ויפה.  על מנת לייצור מראה מרהיב אפשר בהחלט לפזר מספר עלי כותרת בתפזורת בשולחן על מנת להעניק לשולחן מראה יפה.

בחרו נקודת מוקד

בכל הקשור לעיצוב של שולחן קינוחים לבר מצווה אתם יכולים ללכת על הדרך המסורתית ולהציג את העוגה המרכזית בראש השולחן כך שכולם יבחינו בעוגה, אך ביחד עם זאת, יש להביא בחשבון את שאר הקינוחים  הקיימים על השולחן. אין ספק כי מדובר במשימה מאתגרת במיוחד אבל מאפשרת לכם ללכת רחוק ככל האפשר עם החזון של החגיגה.

ככל שתבחרו להציג את הקינוחים בדרך מעניינת יותר, זה ייצור עניין רב יותר. אם בעבר היה מקובל להציג את הקינוחים בצורה מסודרת אחד ליד השני, היום כאשר העיצוב של השולחן משחק תפקיד משמעותי יש גם שינויים מסוימים אשר הופכים את השולחן למוקד האירוע ותופסים את תשומת הלב של האורחים. ניתן להניח גם פתק עם הסבר על הקינוחים השונים בתור אלמנט שדרוג.

אם כבר הזכרנו את העניין החזותי, חשוב ביותר להתמקד גם בגובה של שולחן הקינוחים. אין ספק כי משחק עם הגובה עשוי להיות נהדר להפליא ולעורר עניין בקרב האורחים. מה הכוונה? שימוש בדוכנים גבוהים עשוי לגרום לשולחן לתפוס את תשומת הלב של האורחים שלכם. חשבו על זה כך, במקום להציג את כל הקינוחים הכוללים בין היתר עוגות, מאפים, טארטים על מגשים שטוחים  ניתן לשחק עם אלמנט הגובה.

צרו ערכה של צבעים עבור שולחן קינוחים לבר מצווה

עוד דבר חשוב במסגרת תכנון שולחן קינוחים לבר מצווה זה ערכת הצבעים. מה הכוונה? אם אתם מחליטים ללכת על קונספט יוקרתי וחתן בר המצווה מגיע לבוש בחליפה, הרי אפשר גם בתחום הקינוחים להעלות את הרף ולקשט את השולחן בתותים אדומים מרהיבים וטעימים להפליא. אם נמצאים בקהל שלכם אנשים החובבים פירות או קאפקייס בהחלט ניתן לבחור את הצבעים בהתאם לרוח החגיגה וכך לשדרג את האירוע ברמה אחת מעל הכל. לצורך כך כדאי להתייעץ עם מעצב מומחה בתחום אשר יוכל לתרום לכם מניסיונו לטובת אירוע יוצא מן הכלל אשר ישאיר את האורחים שלכם עם טעם של עוד.

אם הזכרנו את חשיבות הצבעים, הרי לצד הצבעוניות חשוב מאד להקפיד על סידור מתאים. בדיוק כפי שאתם מקדישים מחשבה ליצירת קונספט תואם, כך ההמלצה היא  להציג סוגים דומים של קינוחים בשולחן על מנת לייצור התאמה מלאה.

שאלות ותשובות בנושא שולחן קינוחים לבר מצווה

אנחנו בבר המתוק מספקים מגוון רחב של קינוחים פרווה לשומרי כשרות כמו: מוס שוקולד מריר, פאי תפוחים, בצק עלים עם שמנת צמחית ועוד.

אנחנו בבר המתוק מספקים עוגות מעוצבות שנעשו בעבודת יד לכל אירוע, ניתן לעצב את העוגה בכל סגנון שתרצו.

כמובן, אנחנו בבר המתוק מספקים שירותי שולחן קינוחים לכל סוג אירוע בפריסה ארצית.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים