ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

שולחן מתוקים מעוצב

אנו מספקים שולחן מתוקים מעוצב בכל חלקי הארץ

מתכננים חגיגות של אירוע משמח? מזל טוב! כל זה לא יוכל להיות שלם ללא הוספת שולחן מתוקים מעוצב ומפנק לחגיגה. הדרך הטובה ביותר להתאים את שולחן המתוקים שלכם היא לעצב אותו, בין אם בנושא האירוע ובין אם בצורה מושכת עין, שולחן מתוקים מעוצב יכול להיות ההבדל בין אירוע מוצלח לאירוע מדהים. הזמינו עכשיו דרך חברת הבר המתוק.

מתכננים אירוע כמו בריתה או חגיגת יום הולדת? ברור לכל כי יהיה צורך בשולחן מתוקים מרהיב. שולחן מתוקים מעוצב בצורה מעוררת השראה עשוי לשדרג את החגיגה עבורכם ולהפוך את האירוע למושלם. כאשר אתם בוחרים לשכור שירות של חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום, אתם יודעים כי שולחן הקינוחים יהיה גולת הכותרת של האירוע.

זקוקים לשולחן מתוקים מעוצב לאירוע שלכם? הבר המתוק כאן בשבילכם
שולחן מתוקים מעוצב לכל אירוע
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
מגוון רחב של קינוחים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו שולחן מתוקים מעוצב לאלפי לקוחות לכל סוג אירוע.
שולחן מתוקים מעוצב

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

מה חשוב להביא בחשבון במסגרת בחירת שולחן מתוקים מעוצב?

רגע לפני שאתם מזמינים את האורחים, חשוב ביותר לברר כמה פרטים לגבי שולחן מתוקים מעוצב. הנה מספר פרטים שאתם צריכים לברר: 

כמות האורחים: בו ברגע שאתם בוחרים להתמקד בשולחן מתוקים באירוע, הרי אתם צריכים לברר כמה שיותר פרטים על כמות האורחים. ככל שתעדכו כמה אורחים יגיעו לאירוע, כך תהיה לכם האפשרות להיערך לכמות האורחים ולדעת בדיוק כיצד לעצב את השולחן. 

סגנון עיצוב: דבר נוסף אשר יש להביא בחשבון זה בחירת סגנון העיצוב. לכל אחד מאיתנו סגנון עיצוב אחר ולכן כדאי להתייעץ עם מומחה בתחום עיצוב של שולחן קינוחים על מנת לבחור את העיצוב המתאים ביותר. 

סקיצות עיצוב: לאחר בחירת סגנון עיצוב חשוב ביותר לעבור לשלב הבא- דוגמאות עיצוב. ככל שתראו את דוגמאות העיצוב במהירות, כך תקבלו את ההחלטה במהירות ותהיה לכם האפשרות לעצב את השולחן בצורה יפה ומרשימה ביותר.

קבעו פגישה עם המעצב

על מנת להתחיל להזיז דברים, ההמלצה היא לקבוע פגישה עם האחראי על העיצוב. שולחן מתוקים מעוצב אשר כל פריט עיצובי בו נבחר בקפידה יגרום לאורחים שלכם להתלהב ולהתרשם ממש. מכאן, חשוב ביותר לא לדלג על הפגישה עם המעצב על מנת להתרשם מהרעיונות שלו ולדעת כיצד הרעיונות שלו משתלבים עם הרעיונות שלכם. מה חשוב לעשות לפני הפגישה: 

קראו חומר מקדים: ההמלצה היא לקרוא כמה שאתם יכולים אודות האדם אשר אחראי על עיצוב שולחן הקינוחים. ככל שתדעו מול מי אתם עומדים, כך תהיה לכם האפשרות לדעת יותר מי האיש אשר אתם עומדים לשכור את שירותיו. 

בחנו את אתר האינטרנט של המעצב: היום לכל מעצב שולחן קינוחים יש אתר אינטרנט ובו ניתן לראות תמונות, המלצות של לקוחות ועוד. מכאן, חשוב ביותר לבחון היטב את אתר האינטרנט על מנת לקבל החלטה בהקדם האפשרי וכך לשכור את השירות של מעצב מקצועי אשר יהפוך את שולחן הקינוחים להצלחה מסחררת באירוע שלכם.

המלצות על שולחן מתוקים מעוצב

יש לכם אירוע ואתם רוצים להקדיש את תשומת הלב לעיצוב ולכלול גם שולחן מתוקים מעוצב? מכאן חשוב ביותר לקבל המלצות. קבלת המלצות על חברה העוסקת בתחום תסייע לכם להחליט וכך לקדם את האירוע שלכם בצורה טובה. הנה מספר פרטים שיש להביא בחשבון טרם הבחירה של החברה: 

ניסיון: חשוב ביותר לבחור חברה בעלת ניסיון רב בתחום. ככל שתקפידו לבחור חברה בעלת ניסיון רב בתחום, הרי תהיה לכם האפשרות לדעת כי צוות העובדים מנוסה בתחום ותהיו רגועים יותר. 

בחינת עבודות קודמות: חשוב לוודא כי העיצובים הקודמים של החברה מתאימים לסגנון העיצוב שלכם ולכן כדאי לבקש לראות דוגמאות של שולחנות קינוחים מעוצבים מאירועים קודמים. הדבר יסייע לכם לקבל השראה וגם לבחון את סגנון העיצוב של החברה. 

התייעצו עם לקוחות עבר של החברה: אל תהססו בפגישה המקדימה עם החברה לבקש מספרי טלפון של לקוחות עבר. המטרה היא להתייעץ עם לקוחות עבר של החברה ולשמוע מהם חוות דעת. ככל שתאספו יותר חוות דעת לגבי החברה, כך תגיעו להחלטה הנכונה ביותר.

שאלות ותשובות בנושא שולחן מתוקים מעוצב

ניתן לעצב את רקע השולחן והשולחן עצמו, את הקינוחים עצמם ואפילו ניתן לעצב עוגה מותאמת שהוכנה בעבודת יד.

מחיר שולחן מתוקים מעוצב משתנה בהתאם לגודל השולחן וכמות הקינוחים בו, וכמובן גם בהתאם לעיצוב של הקינוחים והשולחן.

אצלנו בבר המתוק בנוסף לשירות מקצועי, חם ואדיב תקבלו קינוחים העשויים מחומרי גלם טריים ואיכותיים מעוצבים בעבודת יד ברמה הגבוהה ביותר בארץ.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים