ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

שולחן מתוקים לחתונה

אנו מספקים שולחן מתוקים לחתונה בכל חלקי הארץ

מתחתנים? מזל טוב! רגע, אתם רוצים אירוע ברמה הגבוהה ביותר או משהו בינוני? אם אתם רוצים משהו ברמה גבוהה ובמחיר הוגן ומשתלם זה הזמן ליצור איתננו קשר. אנו בבר המתוק מספקים שולחן מתוקים לחתונה ברמה הגבוהה ביותר שיש, שולחן כזה שיגרום לאורחים לזכור את האירוע לטובה, שולחן מפואר עם הקינוחים המרשימים והטעימים ביותר.

מתכננים חתונה בקרוב? אין ספק כי מבין האטרקציות המרכזיות בחתונה האוכל ובייחוד המתוקים מהווה מרכיב מרכזי וחשוב ביותר. במסגרת תכנון חתונה חשוב ביותר לדאוג לתכנון של שולחן מתוקים לחתונה בידי צוות מומחים אשר ישדרג את החתונה. כאשר יהיה זה שולחן מתוקים עשיר אף אחד מהאורחים שלכם לא יישאר אדיש. שולחן מתוקים לחתונה כולל מגוון רחב של מתוקים. מה למשל? וופל בלגי,עוגת שוקולד, פירות טריים ושלל מתוקים אשר יהפכו את החתונה לבלתי נשכחת.

זקוקים לשולחן מתוקים לחתונה? אנחנו כאן בשבילכם
שולחן מתוקים מעוצב לכל אירוע
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
מגוון רחב של קינוחים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו שירות שולחן מתוקים לאלפי לקוחות לכל סוג אירוע.
שולחן מתוקים לחתונה

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

בחירת צבעים

אירוע כמו חתונה נחשב לאירוע מיוחד וחד פעמי ולכן אנשים רבים משקיעים לא מעט זמן בתכנון החתונה שלהם לרבות שלל האטרקציות השונות אשר מיועדות לקהל האורחים. על מנת להפוך את החתונה לאירוע מרהיב למדי ובלתי נשכח, אין כמו שולחן מתוקים צבעוני אשר מאפשר לאורחים ליהנות ממתוקים רבים ולהתרשם משלל צבעים. החתונה נחשבת לאירוע משמח למדי ולכן הצבעים יהיו בסימן שמחה.

שולחן מתוקים לחתונה מתחיל בבחירה של צבעים מנצחים המתאימים לקונספט של החתונה. על מנת ליצור אפקט מרשים ביותר, חשוב מאוד לבחור את הצבעים המתאימים ביותר. החתן והכלה יכולים לבחור לעצב את השולחן בהתאם לצבעים האהובים עליהם.

סידור שולחן המתוקים לקראת החתונה

לצד בחירת הצבעים חשוב מאוד להקפיד על סידור השולחן במטרה לאפשר לאורחים ליהנות מהקינוחים השונים. ההמלצה היא לשלב מגוון של כלים בגבהים שונים ואף לעשות שימוש בכלים שקופים על מנת להדגיש את הנראות והייחודיות. 

חלק האחורי של השולחן: בחלק האחורי של השולחן ההמלצה היא לעשות שימוש בקופסאות על מנת להגביה את השולחן ולאפשר לאורחים לגשת לכל המתוקים.  יש להניח כי בין הקהל נמצאים גם ילדים ולכן חשוב מאוד ליצור עבורם את הסביבה האידיאלית, כזו אשר תאפשר להם לגשת אל שולחן הקינוחים בלי מאמץ מיותר מצידם.

חלקו האמצעי של השולחן: בחלק האמצעי של השולחן כדאי להציב מספר צנצנות בתוכן קינוחים שונים בהתאם להעדפות של האורחים. לצורך כך, חשוב מאוד להיערך בהתאם ולדעת מיהם האורחים והאם יש בקהל טבעונים או אורחים המעדיפים קינוחי פרווה. 

חלק הקדמי של השולחן: בחלקו הקדמי של השולחן חשוב ביותר להציב קינוחים אישיים כמו למשל בראוניס או בקבוקי שתייה אישיים וכך לאפשר לאורחים ליהנות ממנות קינוחים אישיות.

מה כולל התפריט

תפריט של שולחן קינוחים לחתונה צריך לכלול העדפות של האורחים וכמובן העדפות של החתן והכלה, הרי זה היום המשמח ביותר בחייהם ולכן התפריט צריך לכלול את הקינוחים המועדפים עליהם.

הקינוחים צריכים לתפוס את העין של האורחים וגם להיות נימוחים בפה ובצורות וגדלים שונים. עוגה גדולה לצד עוגיות בצורות שונות תהיה הבחירה הטובה ביותר. על מנת ללכוד את תשומת הלב של האורחים אפשר להוסיף פתקים הכוללים הסבר על הקינוחים- כך האורחים יבינו בדיוק אילו קינוחים יש בשולחן ולא יצטרכו לשאול את האנשים האחרים אלא ימצאו את הקינוח המתאים עבורם.

שולחן מתוקים יוקרתי לחתונה

שולחן מתוקים לחתונה לא חייב לגרום לכם להגיע למצב של התרוששות במסגרת ההכנות לחתונה, אבל חייב להיות מרשים ויוקרתי. באמצעות התקשרות עם חברה מקצועית ניתן ליצור את המראה המושלם של השולחן אשר יגרום לאורחים ליהנות מהמתוקים השונים והעיצוב הנפלא.

רגע לפני החתונה, חשוב ביותר להגיע לפגישת תכנון עם החברה האחראית על שולחן מתוקים במטרה לתאם ציפיות ולהבין בדיוק כיצד השולחן יראה ואילו ממתקים יכללו במסגרת הסידור של השולחן. המחיר עבור שולחן מתוקים לחתונה נקבע בהתאם לעיצוב, הקונספט וכמובן תוספת של ממתקים.

שאלות ותשובות בנושא שולחן מתוקים לחתונה

מחיר שולחן מתוקים לחתונה משתנה בהתאם לפרמטרים כמו כמות הקינוחים וגודל השולחן, סוג הקינוחים שהוזמנו לשולחן ורמת העיצוב של הקינוחים.

אנחנו בבר המתוק מספקים מגוון רחב של קינוחים פרווה לשומרי כשרות כמו: מוס שוקולד מריר, פאי תפוחים, בצק עלים עם שמנת צמחית ועוד.

אצלנו בבר המתוק בנוסף לשירות מקצועי, חם ואדיב תקבלו קינוחים העשויים מחומרי גלם טריים ואיכותיים מעוצבים בעבודת יד ברמה הגבוהה ביותר בארץ.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים