ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

שולחן מתוקים לבר מצווה

אנו מספקים שולחן מתוקים לבר מצווה בכל חלקי הארץ

חוגגים לבן בר מצווה? מזל טוב! אתם בוודאי רוצים שולחן מתוקים לבר מצווה, שירים את הרמה של האירוע, ויהפוך את האירוע שלכם, לאירוע מהסרטים שאף אורח לא ישכח. אנחנו בבר המתוק מספקים שולחנות מתוקים כבר המון שנים, עוד לפני שכל העניין הזה הפך לטרנד, לכן צברנו את הניסיון המתאים, ואנחנו יודעים בדיוק איך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, עם מיתוג ייחודי לאירוע שלכם – ובמחיר משתלם בהחלט.

בלי ששמתם לב הילד שלכם גדל והגיע לגיל המצווה? אין ספק כי מדובר באחד הרגעים המרגשים ביותר. אירוע בר מצווה דרוש חגיגה בלתי נשכחת וצבעונית במיוחד. אחת הדרכם הטובות לחגוג את בר המצווה היא באמצעות שולחן מתוקים לבר מצווה- מדובר באטרקציה משמחת במיוחד אשר חביבה הן על ההורים והן על הילדים. חברה מקצועית בתחום הקמת שולחן המתוקים לאירועים תשמח לאפשר לכם לנוח ולהשאיר את העבודה לצוות המומחים שלה אשר יקימו את השולחן המרשים ביותר.

זקוקים לשולחן מתוקים לבר מצווה? זה המקום המתאים
שולחן מתוקים מעוצב לכל אירוע
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
מגוון רחב של קינוחים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו שירות שולחן מתוקים לאלפי לקוחות לכל סוג אירוע.
שולחן מתוקים לבר מצווה

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

החשיבות של שולחן המתוקים באירוע

רובנו מגיעים לאירוע כמו בר מצווה על מנת ליהנות ממתוקים שונים הן עוגות שוקולד ומרשמלו. רבים מחכים לקינוחים מאשר לאוכל ולכן כדאי להשאיר את הקינוחים לאחר המנות העיקריות על מנת ליצור ציפייה אצל האורחים.

במידה ואתם רוצים להשאיר את האורחים שלכם באירוע בלי לגרום להם לחכות יותר מדי למתוקים, אחד הדברים שניתן לעשות הוא להגיש מנות פתיחה הכוללות קינוחים קטנים וכך תגרמו לאורחים שלכם להיות מרוצים. בשלב מאוחר יותר, אפשר להגיע לקינוחים המשמעותיים ביותר.

מה כולל שולחן מתוקים

שולחן מתוקים לבר מצווה כולל שלל מתוקים אשר יגרמו לאורחים שלכם הנאה רבה:

בר מתוקים עשיר: השולחן כולל בר מתוקים עשיר כולל תאורה מרהיבה להוספת אווירה מעניינת.

מפלי שוקולד: אי אפשר להזמין שולחן מתוקים בלי מפלי שוקולד ההופכים כל חגיגת בר מצווה לבלתי נשכחת.

ממתק גומי: עבור אורחים שלא יכולים לחגוג בלי ממתקי גומי, ניתן ליהנות באירוע גם מסוכריות גומי.

פירות טריים: גם ההורים צריכים ליהנות בחגיגה ובדיוק לשם כך, חשוב ביותר להוסיף תוספת של פירות טריים.

עיצוב שולחן מתוקים לבר מצווה

כאשר מתכננים שולחן מתוקים לבר מצווה אי אפשר לוותר על עיצוב השולחן. בשנים האחרונות זה כבר ברור, חשוב ביותר להשקיע בעיצוב השולחן ולא סתם להניח את המתוקים על גבי השולחן. עיצוב השולחן דורש מחשבה רבה ויכול להיות בהתאם לקונספט של האירוע. בשנים האחרונות נהוג לחגוג אירועי בר מצווה בהתאם לקונפסט מסויים והעיצוב של השולחן  נכלל במסגרת המחשבה יצירת אירוע בלתי נשכח.

שולחן קינוחים אשר כולל עיצוב מרהיב ובלתי נשכח ישאיר את האורחים באירוע מופתעים לגמרי ויגרום להם התלהבות רבה. כך לדוגמה, אם מדובר בנער בר מצווה אשר אוהד כדורגל ניתן  לבקש שולחן מתוקים בסגנון מגרש כדורגל. שולחן הקינוחים אשר מעוצב בצורה מרשימה יגרום לכל האורחים לעצור ליד השולחן ולהצטלם.

שדרוג האירוע באמצעות הסבר על המתוקים

במסגרת תוספת של  שולחן מתוקים לבר מצווה ניתן להוסיף שדרוג נוסף לשולחן כמו למשל הסבר על המתוקים. כל שולחן כולל מספר רב של מתוקים כמו למשל סוכריות או שוקולדים ולכן ניתן לצרף למתוקים השונים פתק הכולל הסבר לגבי המנה. באמצעות הסבר על המנה ניתן לשדרג את החגיגה ולגרום לאורחים ליהנות עוד יותר ולגרום להם לדעת כי יש מי שחושב עליהם במסגרת תכנון חגיגת בר המצווה.

מקצוענים ברמה הגבוהה ביותר

אנחנו מקווים שהצלחנו להסביר לכם את החשיבות של שולחן מתוקים לבר מצווה .יש לנו עוד הרבה טיפים ליצירת שולחן מרהיב לחגיגת בר מצווה. יש לנו את מיטב המומחים בתחום על מנת להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח וייחודי. חשוב לנו שתדעו כי כל חגיגה היא עולם ומלואו ולכן חשוב לתכנן את האירוע תוך דגש על שולחן המתוקים אשר מהווה גורם משמעותי בהצלחת האירוע ומעלה חיוך על פניהם של האורחים גם במהלך החגיגה ולאחר מכן לתקופה ארוכה.

שאלות ותשובות בנושא שולחן מתוקים לבר מצווה

אנחנו בבר המתוק מספקים עוגות מעוצבות לכל אירוע, ניתן לעצב את העוגה בכל דרך שתרצו.

אנחנו בבר המתוק מספקים מגוון רחב של קינוחים פרווה לשומרי כשרות כמו: מוס שוקולד מריר, פאי תפוחים, בצק עלים עם שמנת צמחית ועוד.

ניתן להוסיף מפל שוקולד ועוד מתקני קינוחים אחרים כמו שיערות סבתא וגלידות לשולחן המתוקים באירוע שלכם.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים