ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

שולחן מתוקים לבריתה

אנו מספקים שולחן מתוקים לבריתה בפריסה ארצית

נסיכה נולדה ואתם רוצים להזמין שולחן מתוקים לבריתה? הגעתם בהחלט לחברה המובילה בתחום! אנחנו בבר המתוק יודעים להרים שולחנות מתוקים ברמה הגבוהה ביותר בישראל – בהתחייבות! אנחנו נדאג לעיצוב הבר, לתפאורה שלו, להתאמה שלו לצבעי האירוע ולמיתוג שמה של הנסיכה החדשה.

ברית או בריתה הם מהאירועים המרגשים ביותר עבור כל זוג שהביא בן או בת חדשים אל אוויר העולם. נהוג לחגוג את הברית או הבריתה אותו עם אלכוהול ואוכל טוב, אבל גם עם שולחנות מתוקים מושקעים. למעשה, זהו אחד האירועים החשובים ביותר לצד החתונה ובת או בת המצווה. למרות שבניגוד לברית, הבריתה אינה מצווה מן התורה, הרי שהיא התקבעה בקרב קהילות היהודים השונים האשכנזיות והספרדיות.

זקוקים לשולחן מתוקים לבריתה? הגעתם למקום הנכון
שולחן מתוקים לכל סוג של אירוע
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק
מגוון רחב של קינוחים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו שירות שולחן מתוקים לאלפי לקוחות לכל סוג אירוע.
שולחן מתוקים לבריתה

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

שולחנות מתוקים מעוצבים לבריתה

חברת הבר המתוק מספקת בר מתוקים לברית ובר מתוקים לבריתה. חשוב לתכנן מראש מה יהיה על גבי השולחנות האלו וכיצד הם יהיו מעוצבים. לדוגמה:

  • האם יהיו בברית גם הרבה ילדים? ילדים נוטים להיות בררנים יותר בכל מה שקשור לאוכל, אפילו אם מדובר במתוקים שהם אוהבים מאוד. לכן, כדאי לוודא שיהיו את המנות הקלאסיות כגון מוס שוקולד, עוגות, עוגיות איכותיות, וופל בלגי וכך הלאה.
  • לעומת זאת, עבור המבוגרים יש לספק מתוקים אקסקלוסיביים יותר כגון מרציפן, פרלינים, פאי פירות, פונדו, בקלוואות, עוגיות תמרים וכך הלאה.
  • אפשר גם להפריד בין השולחנות המתוקים לילדים והשולחנות המתוקים למבוגרים.
  • למרות שכיום מקובל לערוך אירועים חלביים, צריך עדיין לקחת בחשבון חלופות לבר מתוקים שמבוסס על תחליפי חלב איכותיים או כלל ללא חלב עבור אירועים בשריים.
  • צבעים: המגמה השלטת היא עדיין צבעים כמו וורוד או סגול לבנות וכחול או תכלת לבנים (למרות שגם זה הולך ומשתנה). למי שסולד מצבעי מאכל, אפשר לחזק את הצבעים באמצעות מפות, בלונים, קישוטים וכלי ההגשה עצמם.

כדאי לבדוק לפני שמזמינים שולחן מתוקים לבריתה

לוח זמנים: אם אתם חוגגים באולם, חייב להיות תיאום בין לוחות הזמנים של ההכנות השונות. קחו בחשבון מרווחי זמן ואיחורים סבירים של אפילו 3/4 שעה.

חומרי הגלם: מאיזו מאפיה או חנויות מגיעים המאפים והמתוקים? האם הם מיוצרים עצמאית? כך תוכלו לערוך טעימות בזמן שנוח לכם. חשוב שהמתוקים שניתן לארוז אכן ארוזים היטב בשקיות אטומות?

התחייבויות :  לרוב אנחנו משווים מחירים וחושבים על השורה התחתונה. אין ספק שזהו דבר חשוב, אבל כדאי גם לבדוק את ההתחייבויות של החברה כלפיכם ובעיקר מה כלול בהצעת המחיר שלה. לדוגמה, מילוי חוזר, רמות שונות של כשרות, מלצרים שמגישים מתוקים גם מחוץ לשולחן וכך הלאה.

למה לבחור דווקא בהבר המתוק?

לבר המתוק ניסיון של מעל לעשר שנים באספקת שולחנות מתוקים לכל סוגי האירועים, ובכלל זאת בריתות. בזכות הניסיון הזה, אנחנו יכולים להיות גמישים מאוד גם בלוח זמנים דוחק יחסית של פחות משבוע המאפיינים אירועי ברית או בריתה. אנו בטוחים שברגע שתראו מה יש לנו להציע, תעשו את הבחירה הנכונה ותחליטו לעבוד איתנו כדי שנוכל לספק לכם את השולחן המתוק ביותר בתחום.

שאלות ותשובות בנושא שולחן מתוקים לבריתה

בשולחן מתוקים לבריתה תוכלו למצוא מגוון רחב של קינוחים לבחירתכם מעוגיות, בראוניז ושאר מאפים מתוקים ועד מפל שוקולד ומקרונים.

כמובן, אנחנו בבר המתוק מספקים שירותי שולחן מתוקים לכל סוג אירוע בפריסה ארצית.

אצלנו בבר המתוק בנוסף לשירות מקצועי, חם ואדיב תקבלו קינוחים העשויים מחומרי גלם טריים ואיכותיים מעוצבים בעבודת יד ברמה הגבוהה ביותר בארץ.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים