ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

קיר דונאטס לאירועים

מדובר בקינוח הפופולרי ביותר שלנו לשנת 2023! יצא לכם לשאול לרגע למה כלכך אוהבים אותו? אנחנו נגלה לכם עכשיו. קיר דונאטס לאירועים פופולרי כלכך מכמה סיבות, הראשונה היא בגלל שהוא מתאים כמעט לכולם. הדונאטסים שלנו כשרים בד"צ בית יוסף, טבעוניים והגודל שלהם משאיר טעם של עוד. צורת ההגשה של האטרקציה הזאת ייחודית ושונה מכל מה שאתם מכירים כאשר הדונאטסים תלויים על קיר ולא יושבים על שולחן זה נראה אחרת ומזמין במיוחד. ניתן לשלב את הקיר בקלות עם בר מתוקים ודוכני קינוחים נוספים ולקבל אקסטרה צבע.

חוגגים בר\בת מצווה ואתם רוצים לגרום לאורחים שלכם להרגיש בחו"ל? ברגע שהצוות שלנו מוציא קיר דונאטס לרחבת הריקודים התחושה היא לא פחות מאמריקה! מדובר במתכון אמריקאי מקורי שמגיע עד לרחבת הריקודים בחגיגות שלכם. חוגגים אירוע עסקי? ניתן גם למתג את הקיר ולהגיש אותו עבור כל Happy Hour או כנס עסקי שתחשבו עליו. האטרקציה מגיעה יחד עם איש צוות שדואג תמיד לתקינות הקיר, מילוי חוזר בשביל שיראה מלא תמיד ויצטלם טוב במיוחד (בהתאם לכמות שהוזמנה כמובן).

בשנה האחרונה הספקנו להופיע עם הקינוח האמריקאי בכל קצוות הארץ, ממטולה ועד אילת בחתונות, בריתות, ברי\בתי מצווה והמון אירועים עסקיים וחברות הייטק גדולות במיוחד. אנחנו מזמינים אתכם להנות ממחירי המבצע שלנו ולהנות משירות שכולל בתוכו הובלה, הקמה ופירוק בגמר המלאי על ידי איש צוות שיתפעל את קיר הדונאטס לבקשתכם ובהתאם לאופי האירוע.

מחפשים אטרקציות נוספות? הבר המתוק שירותי קינוחים ותוכן לאירועים מספקים עוד מבחר מתוקים וקינוחים יחודיים בצורות הגשה מיוחדות מאוד. בנוסף לכך אנחנו ממתגים אירועים ומעצבים אותם באמצעות הדפסות ענק, קירות צילום וכדו'. אנחנו מזמינים אתכם לבקר בעמוד הבית בכדי להכיר עוד מוצרים נוספים שלנו וממתינים לכם בוואטסאפ לכל שאלה או בקשה, אנחנו מבטיחים לעשות עבורכם את המקסימום שיש באפשרותנו.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים