ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

עוגות מעוצבות ליום הולדת

אנו מוכרים עוגות מעוצבות ליום הולדת בעיצוב אישי

איך אפשר לעשות מסיבת יום הולדת ללא עוגה מרשימה? אצלנו בבר המתוק אנו מספקים עוגות מעוצבות ליום הולדת ולכל אירוע. אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת או סתם רוצים להפתיע את יקיריכם יום המיוחד שלהם עם עוגה מפוארת וטעימה אצלנו תוכלו למצוא עוגות מעוצבות בעבודת יד בגימור מושלם ועם טעם מדהים. הזמינו עכשיו עוגות מעוצבות ליום הולדת דרך הבר המתוק.

יש לקרובים שלכם יום הולדת בקרוב? אין כמו חגיגת יום הולדת הכוללת עוגות מעוצבות ליום הולדת. עוגות מעוצבות במגוון רחב של עיצובים הופכים כל יום הולדת לחגיגה בלתי נשכחת. כך יש לכם אפשרות להרשים את האורחים שלכם באמצעות עיצובים מרהיבים ביותר.

זקוקים לעוגה מעוצבת ליום ההולדת שלכם? זה המקום בשבילכם
עוגות מעוצבות לכל אירוע
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
מגוון עיצובים מיוחדים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו עוגות מעוצבות לאלפי לקוחות מכל רחבי הארץ.

עוגות מעוצבות ליום הולדת

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

עוגת יום הולדת מעוצבת

עוגת יום הולדת בעיצוב אישי בתוספת שוקולדים ומיני בקבוקי וויסקי.

עוגות ליום הולדת

עוגה מעוצבת בגווני וורוד בתוספת פררו רושה.

עוגת יום הולדת לגבר

עוגת יום הולדת יוקרתית בתוספת בקבוק "black label" ושוקולדים.

כיצד תבחרו עוגות מעוצבות לחגיגת יום הולדת?

בשנים האחרונות תמצאו לא מעט עוגות מעוצבות ליום הולדת במגוון רחב של עיצובים שונים. בבואכם לבחור עוגות מעוצבות חשוב ביותר לבחור את העוגות בהתאם לפרמטרים הבאים: 

העדפה אישית: ניתן לבחור עוגות מעוצבות לחגיגת יום הולדת בהתאם להעדפה אישית. כאשר אתם בוחרים עוגות מעוצבות לחגיגת יום הולדת, אפשר לבחור את העוגות בהתאם להעדפה האישית שלכם. כך למשל אם אתם מעדיפים עוגה מעוצבת המעוצבת לפי סרט או ספר שאתם אוהבים, הרי אפשר בהחלט לעצב עוגה בהשראת ספר או סרט אהוב. 

גודל העוגה: עוד פרמטר חשוב ביותר הוא הגודל של העוגה. האם אתם מעוניינים לבחור עוגה גדולה או שמא עוגה קטנה. ההחלטה תהיה תלויה בהתאם למספר האורחים שלכם- אם יש לכם מספר אורחים רב, הרי חשוב ביותר לבחור עוגה גדולה אשר תהיה מתאימה לכל האורחים בחגיגת יום ההולדת שלכם. לעומת זאת, אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת מצומצמת, הרי במקרה הזה תתאים עוגה קטנה על מנת לציין את יום ההולדת בצורה אינטימית עם האנשים הקרובים אליכם ביותר. 

אביזרים מיוחדים: נוסף על זאת, כיום נהוג גם לבחור עוגה מעוצבת הכוללת אביזרים שונים אשר ישדרגו את חגיגת יום ההולדת לרמה גבוהה ביותר ותאפשר לכם לחגוג חגיגת יום הולדת בלתי נשכחת.

עיצוב עוגות ליום הולדת במחירים משתלמים

בבואכם לבחור עוגות מעוצבות ליום הולדת בעיצוב מרשים, חשוב ביותר לשים לב גם לנושא של התשלום. עוגות מעוצבות עולות יותר בהשוואה לעוגות רגילות שאינן כוללות עיצוב ויש להביא זאת בחשבון. הנה מספר פרמטרים אשר ישפיעו על המחיר: 

בהתאם לחומרי הגלם: בשנים האחרונות תמצאו מגוון עוגות מעוצבות במחירים שונים הכוללים חומרי גלם שונים וייחודיים. חשוב ביותר לבחון את חומרי גלם טרם התשלום על מנת להבין במה מדובר ואילו חומרי גלם יכללו בעוגות המעוצבות. 

תוספת של כיתוב: נוסף על זאת הזמנה של עוגות מעוצבות הכוללות כיתוב על העוגה יגרמו לעלייה במחיר ולכן יש להביא זאת בחשבון רגע לפני שאתם סוגרים עם חברה מסוימת לגבי המחיר. במידה והכיתוב ארוך, הרי תמצאו את עצמכם משלמים יותר. לעומת זאת, כאשר הכיתוב קצר, תשלמו פחות.

סקר מקיף לבחירת חברת עוגות מעוצבות

היום ישנן חברות רבות המציעות שירות של עוגות מעוצבות ליום הולדת. אין ספק כי ההיצע הרחב של החברות גרם לאי הבנה בקרב רבים ולכן חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק ולוודא כי אתם בוחרים את החברה המתאימה ביותר. הנה מספר פרמטרים לבחירת החברה המתאימה: 

בדיקת אתר האינטרנט: היום לחברות שונות יש אתר אינטרנט ובו תמצאו עבודות קודמות ועיצובים שונים. כדאי להסתכל באתר האינטרנט ולבחון את ההיצע על מנת לקבל את התוצאה המבוקשת. כאשר תבחנו כמה שיותר אתרי אינטרנט תהיה לכם האפשרות לדעת בדיוק מיהי החברה אשר תשכרו את השירות שלה בסופו של דבר. 

פגישה אישית: במקרה של עיצוב עוגות לחגיגת יום הולדת נדמה כי אין תחליף לפגישה אישית עם הבעלים של החברה. במסגרת הפגישה האישית עמו אל תהססו לשאול כמה שיותר שאלות על מנת לקבל תשובות מקיפות לגבי ההתנהלות של החברה ולגבי זמני עבודה.

שאלות ותשובות בנושא עוגות מעוצבות ליום הולדת

אצלנו בבר המתוק אנו נותנים יד חופשית ללקוחותינו בכל הקשור לעיצוב העוגה, אנחנו נדאג לבצע זאת על הצד הטוב ביותר בנוסף לאיכות הגבוהה של העוגה.

בוודאי, אנו מספקים גם עוגות מעוצבות פרווה לכל אירוע ובפריסה ארצית.

בוודאי, את כל שירותי הבר המתוק אנחנו מספקים בפריסה ארצית.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים