ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

עוגות מעוצבות לבת מצווה

אנו מוכרים עוגות מעוצבות לבת מצווה בעיצוב אישי

אירוע בת המצווה נמצא לפניכם ועוד לא הזמנתם עוגה מעוצבת לאירוע? הילדה רוצה עוגה בעיצוב מסוים לחגיגה? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.  הבר המתוק מספק שירות עוגות מעוצבות לבת מצווה. השירות שלנו כולל בחירה מתוך מגוון רחב של  עוגות והתאמת העיצוב לאירוע או לפי בקשת הלקוח. אז למה אתם מחכים? הזמינו עכשיו עוגות מעוצבות לבת מצווה דרך הבר המתוק ותיהנו מהעוגות האיכותיות ביותר.

עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? אין מדובר על מסיבת יום הולדת נוספת אלא על חגיגה בלתי נשכחת. עוגות מעוצבות לבת מצווה ישדרגו את החגיגה ויהפכו אותה להצלחה רבה במיוחד. אירוע כמו בת מצווה נערך ברוב המקרים באולם וכולל אורחים רבים ועיצוב של עוגות תורם לחוויה.

מחפשים עוגה מעוצבת לחגיגת בת מצווה? הגעתם למקום הנכון
עוגות מעוצבות וטעימות לכל אירוע
שימוש בחומרים האיכותיים ביותר
עיצוב העוגה לפי בקשת הלקוח
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו עוגות מעוצבות לאלפי לקוחות מכל רחבי הארץ.

עוגות מעוצבות לבת מצווה

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

עוגת בת מצווה

עוגת מוס דו קומתית מעוצבת בתוספת טופר ופרחים.

עוגת בת מצווה מעוצבת

עוגת מעוצבת לבת מצווה

עוגת בת מצווה בתספת כתר זהב אכיל ושם הילדה.

עוגה לבת מצווה

עוגה מעוצבת בתוספת נשיקות מרנג וקישוטים אכילים. 

אילו עוגות מעוצבות ניתן למצוא לאירוע בת מצווה?

כאמור, אירוע בת מצווה זה אירוע בלתי נשכח במסגרתו חוגגים בני משפחה וחברים את טקס ההתבגרות של כלת השמחה. הקינוחים מהווים חלק בלתי נפרד מהאירוע ולכן הורים רבים בוחרים להשקיע באירוע באמצעות תכנון עוגות מעוצבות לבת מצווה. 

היום ניתן למצוא שפע של עוגות בעיצובים שונים. כעת נמנה בפניכם את העיצובים השונים: 

ספורט: אם כלת השמחה אוהבת את עולם הספורט, הרי מדובר בעיצוב אידיאלי במיוחד אשר ירשים אותה ואת החברים לחגיגה. עיצוב בהשראת שחקן ספורט אהוב עשוי להיות מעורר השראה ורעיון נהדר. 

מטוסים: אם כלת השמחה אוהבת לטוס,  הרי אין כמו עיצוב בהשראת מטוסים על מנת לשדרג את אירוע בת המצווה. כך כלת השמחה תוכל להסתכל על העוגה ולתכנן את הטיסה הבאה שלה. 

מוצרי אופנה: אם כלת השמחה חובבת אופנה, הרי ניתן לעצב את העוגה באמצעות שלל מוצרי אופנה אשר אהובים עליה במיוחד.

איך בוחרים עוגות מעוצבות לחגיגת בת מצווה?

בחירה של עוגות מעוצבות לבת מצווה זה דבר אשר דורש מחשבה רבה הן מבחינת ההורים והן מבחינת כלת השמחה. הנה מספר פרמטרים לבחירה של העוגה לכבוד אירוע בת מצווה: 

שאלו את כלת השמחה: חשוב ביותר לשאול את כלת השמחה לגבי העדפות שלה, כי בכל זאת מדובר באירוע שלה וכדאי לשמוע את חוות הדעת שלה. 

התייעצות עם חברים: במידה וכלת השמחה מגלה קושי לבחור את העוגה לאירוע, הרי היא יכולה להתייעץ עם חברים שלה לכיתה. אין ספק כי כאשר היא תבחר להתייעץ איתם, הרי התשובות תהיינה מפתיעות ביותר אשר ייתכן ויגרמו לה לשנות את דעתה או להיות פתוחה לעיצובים בסגנונות שונים. 

התייעצות עם ההורים: נוסף על כך, ביכולתה להתייעץ גם עם ההורים על מנת לבחור את העיצוב המרשים ביותר. כאשר כלת השמחה תתייעץ עם ההורים, תהיה לכם האפשרות לבחור עיצוב בהתאם לתשובות שלהם וכך לקבל מענה מקיף על סוגיית עיצוב העוגה.

כיצד תמצאו מעצבים של עוגות מעוצבות לאירוע בת מצווה?

עוגות מעוצבות לבת מצווה משדרגות את החגיגה והופכות את חגיגת בת המצווה לבלתי נשכחת. מכאן, יש צורך לאתר את המעצבים האיכותיים ביותר בתחום. לשאלה כיצד תמצאו את המעצבים הטובים ביותר, הנה מספר דברים שעליכם להביא בחשבון: 

עיצוב עשיר: בבואכם לחפש מעצבים של עוגות, חשוב ביותר לתת את דגש על עיצוב עשיר. אחרי הכל, אין מדובר בעוגות פשוטות ורגילות, אלא בעוגות מורכבות יותר מבחינת עיצוב. ברוב המקרים יהיה מדובר בעוגות מפוארות הכוללות מספר שכבות וממתקים רבים. עוגות בת מצווה אינן דומות לעוגות אחרות ולכן חשוב ביותר להשקיע בבחירה. 

שיחה מקדימה: על מנת לתכנן את העוגות בצורה הטובה ביותר, ראוי לערוך שיחה מקדימה עם מעצבי העוגה במטרה לבחון את ההיצע ולדעת כיצד הם מתכננים לעצב את העוגה.  חשוב ביותר להסביר להם מה העוגה צריכה לכלול ולזכור כי ישנם חומרים אשר ילדים אינם יכולים לאכול ולכן כדאי להימנע מהוספת החומרים השונים לעוגה. 

שמירה לפני האירוע: זאת ועוד, כדאי לשאול את החברה כיצד הם מתכננים לשמור על העוגה לפני האירוע. כאשר צוות המעצבים יעניק לכם מענה מקיף, תהיה

שאלות ותשובות בנושא עוגות מעוצבות לבת מצווה

אצלנו בבר המתוק תוכלו למצוא מגוון רחב של עוגות כמו: עוגת קומות, טורט, עוגת קרפים, עוגת מוס ועוד.

אצלנו בבר המתוק אנו נותנים יד חופשית ללקוחותינו בכל הקשור לעיצוב העוגה, אנחנו נדאג לבצע זאת על הצד הטוב ביותר בנוסף לאיכות הגבוהה של העוגה.

אצלנו בבר המתוק בנוסף לשירות מקצועי, חם ואדיב תקבלו קינוחים העשויים מחומרי גלם טריים ואיכותיים מעוצבים בעבודת יד ברמה הגבוהה ביותר בארץ.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים