ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

עוגות מעוצבות בצפון

אנו מוכרים עוגות מעוצבות בצפון בעיצוב אישי

מחפשים עוגות מעוצבות שירימו לכם את האירוע? רוצים להתאים את העוגה לאווירה או הנושא של האירוע? זה המקום בשבילכם. אנחנו בבר המתוק מספקים עוגות מעוצבות לכל אירוע, מגוון רחב של סוגי עוגות מטורט ועד עוגת קרפים שיכולות להתאים לכל אירוע ולשדרג אותו. הזמינו עכשיו עוגות מעוצבות בצפון דרך הבר המתוק.

מתכננים אירוע חשוב בצפון כמו כניסה לתפקיד חדש בעבודה או חגיגת בת מצווה? כך או אחרת, אין ספק כי הדבר החשוב ביותר זה הקינוח. אין כמו עוגות מעוצבות בצפון על מנת ליהנות הנאה מלאה באירוע שלכם. חברה המתמחה בתחום עיצוב עוגות תסייע לכם להרשים את האורחים באמצעות עוגות מעוצבות בעיצובים נפלאים.

זקוקים לעוגה מעוצבת לאירוע שלכם? הבר המתוק זה המקום בשבילכם
עוגות מעוצבות לכל סוג אירוע
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
מגוון עיצובים מיוחדים לאווירת האירוע
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו עוגות מעוצבות לאלפי לקוחות בצפון לכל סוג אירוע.

עוגות מעוצבות בצפון

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

משלוחים עד הבית עוגות מעוצבות באזור הצפון

במידה ואתם רוצים להרשים את הקרובים שלכם ולערוך אירוע בלתי נשכח, חשוב ביותר להזמין עוגות מעוצבות בצפון מטעם חברה מקצועית ובעלת רזומה עשיר. כאשר תזמינו עוגות מעוצבות מטעם חברה מקצועית תוכלו להיות רגועים ולדעת כי בחרתם את החברה המתאימה ביותר. כיום חברות רבות מציעות שירותי משלוחים עד הבית. יש לא מעט יתרונות לשירות משלוחים עד הבית: 

אין צורך להגיע לחנות: כאשר חברה מקצועית מציעה לכם שירותי משלוחים עד הבית, הרי תהיה לכם האפשרות לא לצאת מהבית אלא לקבל את העוגה המעוצבת עד פתח הבית. 

בכל אזור הצפון: חברה מקצועית תציע שירותי משלוחים לכל אזור הצפון. המשמעות היא כי לא משנה היכן אתם גרים באזור הצפון, תהיה לכם אפשרות לקבל שירותי משלוחים בכל מקום בצפון, דבר אשר יחסוך לכם לא מעט ויאפשר לכם לשבת בבית ולחכות להזמנה שלכם. 

זמינות: נוסף על זאת, חברה מקצועית תציע לכם שירותי משלוחים במסגרתם השליחים יהיו זמינים עבורכם בשעות נוחות עבורכם. יתרה מכך,  תהיה לכם האפשרות להיכנס לאתר האינטרנט ולשוחח עם נציגים שונים של החברה. 

שירות אדיב: יתרה מזאת, חברה מקצועית תדאג להעסיק שליחים אדיבים אשר יבצעו את העבודה בצורה הטובה ביותר תוך תודעת שירות גבוהה. כאשר החברה תכלול צוות עובדים מיומן, תוכלו להיות רגועים ולדעת כי האירוע שלכם יהיה סיפור הצלחה בשל השירות הנהדר של השליחים אשר יאפשר לכם להיות רגועים ולדעת כי העוגה שלכם תגיע בזמן אשר מתאים לכם תוך שירות הכולל חיוך ואדיבות רבה.

אילו סגנונות עיצוב ניתן להזמין?

חוגגים יום הולדת או בר מצווה ומעוניינים להזמין עוגות מעוצבות בצפון? תמצאו שלל סגנונות עיצוב. כעת נפרט לכם מספר סגנונות עיצוב: 

עוגות מודפסות: כיום יש אפשרות להזמין עוגות מודפסות. אם אתם חובבי סרטים או ספרים וחולמים על עוגה מודפסת, הרי תוכלו לקבל את מבוקשכם. 

עוגת קומות: מתכננים אירוע בלתי נשכח כמו חתונה או בר מצווה? אין כמו עוגת קומות. עוגת קומות נחשבת לעוגה מרשימה ביותר. 

עוגות מקושטות: נוסף על זאת, תמצאו גם עוגות מקושטות. אם אתם חובבי קישוטים, הרי עוגות מקושטות יענו על כל הציפיות שלכם. 

לא משנה מה הסגנון שלכם, חברה מקצועית תאפשר לכם לבחור מבין הסגנונות השונים על מנת להגשים לכם את החלום.

אילו טעמים תמצאו?

חברה המציעה עוגות מעוצבות בצפון תציע לכם מגוון עוגות במבחר עיצובים וגם במבחר רחב של טעמים. מה למשל? 

עוגת קוקוס: אם אתם אוהבים עוגות עם קוקוס, הרי זכיתם לקבל את העוגה היפה והאיכותית ביותר. 

עוגת קפה: עבור חובבי הקפה, אין ספק כי מדובר בשילוב המושלם הכולל קפה ועוגה המאפשר להם ליהנות משני העולמות. 

שוקולד לבן: אם אתם חובבי שוקולד לבן, תוכלו להנות הנאה מלאה משוקולד לבן. אין כמו עוגת שוקולד לבן טעימה על מנת לחגוג אירוע בלתי נשכח. 

טעימות: על מנת להחליט רצוי להגיע לערב טעימות. במסגרת ערב טעימות יהיה לכם האפשרות לטעום מכל העוגות על מנת להגיע להחלטה. אם מדובר בהחלטה קשה במיוחד, ההמלצה היא להגיע עם אנשים נוספים במטרה להתחלק בעוגות וכך לבחור.

שאלות ותשובות בנושא עוגות מעוצבות בצפון

מחיר עוגה מעוצבת נקבע בעיקר לפי גודל העוגה, סוג העוגה והעיצוב שלה.

אצלנו בבר המתוק תוכלו למצוא מגוון רחב של עוגות כמו: עוגת קומות, טורט, עוגת קרפים, עוגת מוס ועוד.

בוודאי, אנו מספקים גם עוגות מעוצבות פרווה לכל אירוע ובפריסה ארצית.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים