ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

בר קינוחים ליום הולדת

אנו נותנים שירותי בר קינוחים ליום הולדת בפריסה ארצית

חוגגים יום הולדת? זה היום שלכם בשנה? הוא חייב להיות מושלם! בר קינוחים ליום הולדת ברמה הגבוהה ביותר שיש, בר קינוחים שהאורחים שיחגגו אתכם לא ישכחו המון זמן, הבר מעוצב ומותאם בדיוק לאירוע שלכם, הקינוחים נאפים ע"י שימוש בחומרים האיכותיים ביותר שיש.

אין חגיגה בלי עוגה? אין ספק כי חוגגים יסכימו עם המשפט הנ"ל אשר הפך כבר סימן היכר בחגיגות יום הולדת רבות. על מנת להעשיר את החגיגה אי אפשר בלי מתוק ולכן רבים בוחרים להוסיף בר קינוחים ליום הולדת על מנת להפוך את יום ההולדת לחגיגה מתוקה במיוחד ובלתי נשכחת.

זקוקים לבר קינוחים ליום ההולדת שלכם? הבר המתוק כאן בשבילכם
בר קינוחים מעוצב אישית לכל אירוע
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
מגוון רחב של קינוחים ומתוקים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו בר קינוחים מעוצב לאלפי לקוחות לכל סוג אירוע.
בר קינוחים ליום הולדת

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

מרקם עשיר של טעמים

בר קינוחים ליום הולדת יכלול מרקם עשיר של טעמים להנאת כל החוגגים. בין אם מדובר בעוגות או עוגיות, אין ספק כי מדובר בטעמים ייחודיים אשר ישאירו את האורחים שלכם עם טעם של עוד.  יש להניח כי אם תשאלו את האורחים בסיום האירוע מה הם זוכרים הם ודאי יציינו את בר הקינוחים אשר גרם להם הנאה רבה.  אין ספק כי מדובר במקום אליו כולם שואפים להגיע במסגרת חגיגת יום ההולדת, גם אנשים אשר ניתן למצוא אותם על רחבת הריקודים וגם אלה העומדים בצד.

דגשים בבחירת חברה מקצועית

על מנת להפוך את חגיגת יום ההולדת לבלתי נשכחת באמצעות בר קינוחים ליום הולדת, חשוב ביותר לבחור חברה המתמחה בהפעלת בר קינוחים לחגיגת יום הולדת. בר הקינוחים מהווה מקום התאספות של האורחים ולכן יש צורך בשירות מטעם חברה בעלת ניסיון רב בתחום במטרה לאפשר לאורחים ליהנות הנאה מלאה ולאפשר להם לזכור את יום ההולדת לתקופה ארוכה. אין ספק כי איכות אנשי הצוות מהווה קריטריון חשוב מאוד בבחירת החברה.

לצד זה ישנם קרטריונים נוספים:

המלצותחשוב מאוד לבחון המלצות מטעם לקוחות קודמים או אנשים שאתם מכירים. שיחה עם לקוחות קודמים תאפשר לכם לדלות כמה שיותר פרטים על החברה וכך תוכלו לדעת האם מדובר בחברה מקצועית.

איכות: כפי שהזכרנו, חשוב מאוד לבחור חברה ובה אנשי הצוות הינם אנשים מהמעלה הראשונה אשר להם ידע וניסיון רב בתחום.

עיצוב: לצד קינוחים מרהיבים, אי אפשר לא להתעלם מעיצוב. כיום ברים רבים מעוצבים בצורה מעוררת התפעלות מצד האורחים באירוע במטרה ללכוד את תשומת הלב שלהם.

שילוב של פירות

לצד קינוחים מרהיבים כמו מפל שוקולד או וופל בלגי, ניתן למצוא גם שילובים של פירות. קינוח עם תותים יכול לשדרג את הטעם המתוק ולגרום הנאה רבה לאורחים. מדובר בקינוחים אשר אפשר להציע הן למבוגרים והן לילדים. אין ספק כי שילוב של קינוחי פירות עם קינוחי שוקולד ישדרגו את האירוע. בשנים האחרונות ניתן לראות תוספת של פירות בשולחנות קינוחים, מה שהופך את שולחן הקינוחים למרהיב יותר. ניתן לשאול את חתן יום ההולדת על הפירות האהובים עליו ועל האורחים על מנת לקלוע לטעם ולהרכיב קינוחים יצירתיים ומשובחים.

חתן יום ההולדת במרכז

במסגרת חגיגת יום הולדת חשוב ביותר לשים את חתן יום ההולדת במרכז ולאפשר לו ליהנות משלל קינוחים מרהיבים. באמצעות קינוח אישי המעוצב בצורה מיוחדת אפשר לשים את חתן יום ההולדת במרכז ולגרום לו הנאה רבה. אפשר לבחור עוגה מעוצבת הכוללת את השם או לשלב תמונה או אלמנטים נוספים וכך לתת לחתן יום ההולדת את תשומת הלב הראויה.

יום הולדת מוצלח מתחיל בבחירת הקינוחים האיכותיים ביותר. חגיגה הכוללת בר קינוחים ליום הולדת עם מגוון רחב של קינוחים מאפשרת לחוגג יום ההולדת ולאורחים ליהנות הנאה מלאה. חברה אשר תהיה בעלת תודעת שירות גבוהה תהיה חברה אשר תראה את הצרכים של חתן יום ההולדת מעל הכל ותערוך עימו שיחה של תיאום ציפיות על מנת לעצב  עבורו את השולחן המתוק והטעים ביותר, כזה אשר יגרום לאורחים לא להפסיק לאכול.

שאלות ותשובות בנושא בר קינוחים ליום הולדת

כמובן, אצלנו בבר המתוק תוכלו למצוא מגוון עוגות וקינוחים מעוצבות בעבודת יד, את העוגה והקינוחים תוכלו לעצב בכל סגנון שתבחרו.

בוודאי, בברי הקינוחים תוכלו למצוא את כל הקינוחים שהילדים הכי אוהבים כמו גומי,שיערות סבתא, מפל שוקולד ועוד, בנוסף תוכלו לעצב את הבר בסגנון שהילד או הילדה יבחרו.

בוודאי, אנחנו בבר המתוק מספקים מגוון רחב של שירותי בר קינוחים לכל סוגי האירועים.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים