ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

בר קינוחים לחתונה

אנו נותנים שירותי בר קינוחים לחתונה בפריסה ארצית

אתם בטח מתחתנים בקרוב, זה עומד להיות האירוע החשוב ביותר בחייכם, לכן אתם בטח רוצים שיהיה מפואר נכון? בר קינוחים לחתונה – הברים הכי מפוארים בעולם רק אצלנו בבר המתוק! אנו מתחייבים לתת לכם בר עם עיצוב ברמה הגבוהה ביותר, עיצוב ייחודי בדיוק עבור האירוע שלכם, הממתקים והקינוחים ברמה הגבוהה ביותר ובאיכות שאין בשום מקום אחר.

אירוע כמו חתונה נחשב למרגש ביותר- מדובר על איחוד בין הכלה והחתן לעיני משפחה וחברים קרובים ויציאה לדרך חדשה ומשותפת. על מנת שהאירוע יהיה בלתי נשכח, קיימת חשיבות רבה לדאוג לנושא הקינוחים. מי מאיתנו לא אוהב מתוק? כולם אוהבים מתוק ולכן אין כמו בר מתוקים לחתונה על מנת לשדרג את האירוע.

זקוקים לשירות בר קינוחים לחתונה? אנחנו כאן בשבילכם
בר קינוחים מעוצב לכל אירוע
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
מגוון רחב של קינוחים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו בר קינוחים מעוצב לאלפי לקוחות לכל סוג אירוע.
בר קינוחים לחתונה

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

עיצוב בר הקינוחים לחתונה

רוב בני זוג אשר מתכננים חתונה מקפידים על הפרטים הגדולים והקטנים כאחד כאשר קיימת חשיבות רבה לא רק לבחירת הקינוחים אלא גם לעיצוב. היום כבר אי אפשר להגיש קינוחים ללא התייחסות מרכזית לעיצוב.  במסגרת ההכנות לחתונה חשוב ביותר להקפיד על עיצוב הבר. החתן והכלה יכולים לבחור עיצוב הקינוחים המוגשים באירוע בהתאם להעדפה האישית שלהם וכך למשוך את קהל האורחים הן מבחינת הטעמים והן מבחינת הויזואלייה.

יצירת אומנות של שילוב טעמים ואסתטיקה

בר קינוחים לחתונה נחשב ליצירת אומנות של ממש הכוללת שילוב של טעמים ואסתטיקה ולכן כדאי ביותר להקדיש מחשבה רבה לעיצוב הבר ומחשבה על הקינוחים השונים אשר יוגשו בחתונה. כיום כבר ברור לכולם כי קינוחים לא רק משאירים טעם מתוק בפה אלא גם מעוררים התפעלות רבה מבחינת העיצוב שלהם.

אילו קינוחים אפשר למצוא

לשאלה אילו קינוחים ניתן למצוא התשובה היא כי ניתן למצוא מגוון רחב של קינוחים הן קינוחי פרווה וקינוחים חלביים. לאחר בחירת הסגנון ניתן ליהנות ממגוון משמעותי של קינוחים. בין הקינוחים השונים אשר ניתן למצוא וופל בלגי, עוגות שוקולד,פאי תפוחים או סלטי פירות.

מה כולל בר קינוחים חלבי

בר קינוחים חלבי לחתונה יכלול בין היתר גלידת שמנת איטלקית אשר תגרום לאורחים שלכם הנאה מלאה ואי אפשר בלי גלידה אמריקאית. מה עוד? אחד הקינוחים הפופולריים ביותר הוא קרפ צרפתי הנחשב אהוב הן על ילדים והן על מבוגרים בתוספת של גלידת וניל כמובן.  חובבי הוופל הבלגי גם יכולים ליהנות מוופל איכותי עם מגוון רחב של תוספת אשר ישדרגו את הוופל.

בחירת חברה מקצועית

בשנים האחרונות אי אפשר להתעלם מטרנד הבריאות והמרדף אחר אורח חיים בריא. רבים אימצו לעצמם אורח חיים בריא אשר אפשר להם לאכול קינוחים בריאים ולשמור על הבריאות. במסגרת השילוב של קינוחים ובריאות ניתן למצוא את היוגורט- שילוב של פירות ומרקם של יוגורט דל שומן- מדובר באפשרות בריאה וטעימה במיוחד.

בר שייק הכולל פירות: ניתן לערבב את כל הפירות עם מיצים טבעיים והתוצאה היא יצירת שייקים טעימים ומרעננים במיוחד.

מגשי פירות: ישראל מציעה לא מעט פירות מקומיים וניתן לשלב אותם עם סלט פירות עשיר.

היתרונות של בר קינוחים לחתונה

בר קינוחים לחתונה נחשב לגולת הכותרת עבור החתן והכלה וגם עבור האורחים. בר הקינוחים עליו מונחים קינוחים שונים כמו מפלי שוקולד או עוגות ושאר מתוקים מהווים את האטרקציה המרכזית של החתונה. החתן והכלה בוחרים בעצמם את הקינוחים אשר יהיו חלק מרכזי מהתפריט ויגרמו לאורחים הנאה רבה.

איכות ללא פשרות

אין ספק כי בר קינוחים לחתונה נחשב חלק משמעותי ביותר בתפריט. כאשר אתם בוחרים חברה המומחית בתחום בר קינוחים לאירוע כמו חתונה אתם יכולים לדעת כי אתם בידיים טובות וצוות המומחים יענה על כל שאלה ובקשה שלכם על מנת להפוך את החתונה לבלתי נשכחת. המומחים שלנו הינם בעלי ניסיון רב ויש להם ידע רב בתחום והם יכולים לשלב בין הידע שלהם לבין הבקשות שלכם על מנת להרכיב את בר הקינוחים האיכותי ביותר.

שאלות ותשובות בנושא בר קינוחים לחתונה

מחיר בר קינוחים לחתונה משתנה בהתאם לפרמטרים כמו כמות הקינוחים, סוג הקינוחים שהוזמנו לבר, ורמת העיצוב של הקינוחים והבר עצמו.

ניתן למצוא בבר המתוק את כל סוגי הקינוחים, מעוגיות, מפלי שוקולד ובראוניז ועד קאפקייקס בעבודת יד ועוגות מעוצבות.

בוודאי, ניתן לעצב את בר הקינוחים, הרקע שלו ואפילו את הקינוחים שבו בכל נושא שתבחרו על מנת להתאים את האטרקציה לאווירת האירוע.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים