ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

בר קינוחים לבת מצווה

אנו נותנים שירותי בר קינוחים לבת מצווה בפריסה ארצית

חוגגים לילדה בת מצווה? באמצעות הזמנת בר קינוחים לבת מצווה האירוע שלכם הולך להיות מושלם! אנחנו בבר המתוק מספקים שירותי בר קינוחים לאירועים כבר מספר רב של שנים, אנו עושים זאת תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, עמידה בזמנים ושירות מדהים, וכמובן גם מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק. אנו מתחייבים כי לאחר שתזמינו את שירותינו – אתם כלקוחות "הבר המתוק" תהיו מרוצים עד הגג מהשירות ותמליצו עלינו גם לחבריכם.

כאשר הילדה שלכם מגיעה לגיל בת המצווה מדובר בחגיגה מיוחדת ביותר המתרחשת פעם אחת בחיים ולכן חשוב ביותר לחגוג את האירוע באמצעות אטרקציות מיוחדות כמו למשל בר קינוחים לבת מצווה.

מחפשים בר קינוחים לבת מצווה? הגעתם למקום הנכון
בר קינוחים מעוצב לכל סוג של אירוע
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
מגוון רחב של קינוחים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו שירות בר קינוחים מעוצב לאלפי לקוחות לכל סוג אירוע.
בר קינוחים לבת מצווה

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

שדרוג האירוע באמצעות בר קינוחים

אם פעם היינו חוגגים בת מצווה באמצעות מסיבה בבית אשר כוללת אביזרים אשר השאלנו מהאורחים שלנו. היום אין זה כך וכיום מרבית האנשים לא ממש מסתפקים בסעודה אלא מעוניינים באטרקציה בלתי נשכחת. אין ספק כי בר קינוחים לבת מצווה ישמח מאוד את כלת השמחה הכוללת שלל מאכלים מתוקים אשר ישמחו את האורחים. בשל העובדה כי לא כיום יום חוגגים בת מצווה, חשוב מאוד להקדיש מחשבה רבה לתכנון האירוע על מנת שהחגיגה תהיה ברמה גבוהה.

היתרונות של בר קינוחים לבת מצווה

בחירת בר קינוחים לבת מצווה מאפשרת לשדרג את האירוע ולהפוך את האירוע לבלתי נשכח באמצעות הקפדה על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד.

עיצוב דקורטיבי: בראש ובראשונה חשוב ביותר להקדיש זמן לעיצוב על מנת לתפוס את תשומת הלב של האורחים ולהותיר בקרב כלת השמחה והאורחים תחושה נפלאה. באמצעות מחשבה על עיצוב אשר קרוב לליבה המבוסס על סרט אהוב על משחק אהוב ניתן לשדרג את האירוע.

התאמה לגילאים: בר קינוחים מתאים לכל הגילאים, בין אם האורחים בחגיגת בת המצווה ילדים קטנים או נערים- כל אחד יכול למצוא את המתוקים האהובים עליו ביותר. אין ספק כי כאשר יש הקפדה על הפרטים הגדולים והקטנים כאחד ניתן ליהנות מהאירוע ולזכור אותו.

מתאים גם בפתיחת האירוע וגם לאחר מכן

בבואכם להציב בר קינוחים בחגיגת בת מצווה, יש אפשרות רבה ליהנות מהקינוחים גם בתחילת האירוע וגם לאחר מכן. במידה ואחד האורחים שלכם לא יכול להישאר לאחר מכן,הרי הם יכולים ליהנות מהקינוחים בתחילת האירוע. באמצעות שילוב של המתוקים  ניתן לטעום מהקינוחים השונים בכל שלב באירוע ואין צורך לחכות עד סופו של האירוע.

מה כולל בר הקינוחים

בר קינוחים לבת מצווה כולל שלל מתוקים טעימים בהתאם להעדפה הקולינרית של כלת השמחה ושל האורחים המשתתפים באירוע. בשל העובדה כי מדובר באירוע שיש לתכנן אותו הרבה זמן מראש יש להקדיש מחשבה רבה גם לבחירת המתוקים השונים. בר קינוחים כולל מתוקים שונים כמו וופל בלגי, פנקייקים, עוגת שוקולד, מרשמלו ועוד מתוקים אשר יגרמו לאורחים ליהנות הנאה מלאה. 

כאשר יש רצון לשמח את קהל האורחים חשוב מאוד לתכנן תפריט מתוקים עם הצוות האחראי על בר הקינוחים. היוועצות עם הצוות עשויה לסייע לכם לתכנן אירוע ובו כל המתוקים האיכותיים בהתאם לבחירה של כלת השמחה והאורחים. מכאן, חשוב להביא בחשבון מספר פרמטרים:

גיל החוגגים: חשוב מאוד לקחת בחשבון את גיל החוגגים ובהתאם לכך לתכנן את בר הקינוחים. כך לדוגמה אם מדובר בנערים, הרי אפשר לבחור מבין מתוקים שונים הכוללים שוקולד ואילו כאשר מדובר על קהל מבוגר יותר אפשר לשקול לשלב פירות. 

אין ספק כי מדובר באפשרויות מגוונות למדי המאפשרות לחוגגים ליהנות מהיצע קולינרי מתוק וטעים במיוחד.

עיצוב הקינוחים בעצמכם

ישנן חברות אשר מציעות לקהל החוגגים לעצב בר קינוחים לבת מצווה בעצמם- דמיינו לעצמכם את האפשרות לעצב את הקינוחים שלכם בעצמכם- אין ספק כי מדובר באפשרות הקוסמת לכולם המאפשרת לעצב פרלינים יחודיים וליהנות מהחגיגה.

בר קינוחים דיאט

עבור אנשים שאינם יכולים לאכול קינוחים הכוללים סוכר מטעמי בריאות, בדיוק בשבילם אפשר לבחור קינוחים דיאטטיים שאינם מכילים סוכר. כן, קראתם נכון, קיימת אפשרות ליהנות ממתוקים ללא תוספת סוכר. חשוב ביותר לעדכן את החברה האחראית על בר הקינוחים לגבי אורחים שאינם אוכלים קינוחים הכוללים סוכר אך מעוניינים ליהנות  ליהנות מהשפע של המתוקים.

שאלות ותשובות בנושא בר קינוחים לבת מצווה

כמובן, אנו מספקים גם שירותי עוגות מעוצבות בעבודת יד, ניתן לעצב את העוגות בכל סגנון שתבחרו.

אנו מציעים מגוון חלופות בריאות לבר קינוחים כמו: בר פירות אקזוטיים, קינוחים על בסיס יוגורט, בר קינוחים צמחוני/טבעוני וכו'.

אנחנו בבר המתוק מספקים מגוון רחב של קינוחים פרווה לשומרי כשרות כמו: מוס שוקולד מריר, פאי תפוחים, בצק עלים עם שמנת צמחית ועוד.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים