ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

בר מתוקים לחתונה

אנו נותנים שירותי בר מתוקים לחתונה בפריסה ארצית

מחפשים בר מתוקים לחתונה? הגעתם בהחלט לחברה להקמת בר מתוקים – המובילה ביותר בתחום! אנחנו בבר המתוק נארגן לכם בר מתוקים מפואר, כזה שהאורחים לא ישכחו בקלות, בר מעוצב וממותג בדיוק לאירוע שלכם. אנו מספקים ברי מתוקים לאירועים חגיגיים כבר מעל ל-10 שנים ואנחנו יודעים לעשות זאת בטוב טעם, אנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטב ביותר, לדאוג לכך שאתם תהיו הכי מרוצים שרק אפשר.

בשעה טובה אתם עומדים להתחתן? אין ספק כי חתונה נחשבת לאירוע מרגש ביותר ובו החתן והכלה מכריזים על האהבה שלכם בפני כל האנשים החשובים ביותר. על מנת לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לבלתי נשכח, קיימת חשיבות רבה להוסיף עניין וטעים, זאת אפשר לעשות באמצעות תוספת מושלמת של בר מתוקים. חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב תשמח לתכנן ביחד אתכם את בר המתוקים לחתונה.

זקוקים לבר מתוקים מעוצב לחתונה? אנו מספקים זאת
בר מתוקים מעוצב לכל אירוע
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
מגוון רחב של קינוחים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו שירות בר מתוקים לאלפי לקוחות לכל סוג אירוע.
בר מתוקים לחתונה

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

המרכיב החשוב ביותר

במסגרת תכנון חתונה ניתן למנות לא מעט מרכיבים שונים כמו למשל בחירת שמלת כלה ועוד. לרשימת המרכיבים החשובים יש חשיבות להוסיף את נושא האוכל וליתר דיוק את נושא המתוקים. אין חתונה או אירוע בלי מתוקים ובחירת בר מתוקים לחתונה תעשיר את החתונה.

הכוונה היא לבר עשיר במתוקים שונים אשר ניתן לבחור עבורו עיצוב מרהיב ומרשים במיוחד ותוספת של אלכוהול. מה עוד אפשר להוסיף? אפשר להוסיף גם פירות טריים ורעננים ביחד. אין ספק כי מבין האטרקציות השונות בחתונה, מדובר באחת האטרקציות המגניבות ביותר.

מתאים לכל הגילאים

ניתן לציין כי בחירה של בר מתוקים לחתונה מתאימה לכל חתך הגילאים- בין אם מדובר באוכלוסייה צעירה או בין אם מדובר באוכלוסייה מבוגרת- מי מאיתנו לא אוהב מתוק? כולנו אוהבי מתוק ולא נסרב לבר מתוקים עשיר הכולל בין היתר מגוון רחב של שוקולדים וסוכריות גומי. בדרך כלל, בשלב של הקינוח אנשים לא ממהרים לעזוב אלא דווקא בוחרים להישאר על מנת לבדוק את ההיצע ולכן חשוב ביותר להשקיע בתכנון הבר.

מה מחכה לכם בבר המתוקים

אם שאלתם מה מחכה לכם במסגרת בר מתוקים לחתונה, התשובה היא מתוקים רבים ככל הניתן. מה למשל? שוקולדים, מפלי שוקולד או ופליים בלגיים. אם את אוהבים לשלב בין מתוק ומלוח, הרי תוכלו ליהנות גם מפופקורן איכותי וטעים. עבור אוהבי הפירות ביניכם, תוכלו ליהנות גם מתוספת נפלאה וטעימה של פירות טריים.

עיצוב בר מתוקים לחתונה בהתאמה אישית

הזכרנו את השוקולדים הרבים והטעימים, אבל היום אנשים גם מסתכלים לא מעט על העיצוב ולכן קיימת חשיבות רבה להשקיע בעיצוב. עיצוב בר מתוקים לחתונה זאת עבודה של מומחים בתחום ולכן חשוב ביותר לשכור את השירות של חברה המתמחה בכך. על ידי היוועצות עם מומחים תוכלו לעצב את בר המתוקים בצורה אישית ולגרום לאורחים שלכם הנאה מלאה. אם אתם רוצים עמדה של קוקטליים או עמדה של מתוקים עבור ילדים קטנים, בהחלט תוכלו לשלב זאת.

מתלבטים? הסתכלו על אירועים קודמים

אין ספק כי בר מתוקים לחתונה אשר יש בו שפע רב נחשב מרשים ביותר. עם זאת, ההמלצה היא להתייעץ עם החברה על מנת לעצב את הבר בצורה הטובה ביותר, כזאת אשר לא תגרום לאורחים להירתע משולחן הקינוחים אלא בדיוק להפך. מה אפשר לעשות? לצורך כך, אפשר בהחלט לבקש מהחברה להסתכל על עיצובים קודמים בחתונות. אם החברה מתמחה בעיצוב של בר מתוקים לחתונה, הרי צוות החברה יוכל להציג בפניכם מגוון אפשרויות עיצוב- בין אם מדובר על בר מתוקים צבעוני יותר או פחות, אין כמו מראה עיניים על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה.

רגע לפני שאתם מחליטים כיצד יראה בר המתוקים בחתונה שלכם,  חשוב מאד לראות את התמונות מהחתונות הקודמות במטרה להתרשם מהעיצוב והאסתטיקה. שימו לב, כל החתונות אינן דומות ולכן כדאי לבחון בדקדקנות את העיצוב והמתוקים השונים אשר נמצאים בבר המתוקים כדי להגיע להחלטה הטובה ביותר. על מנת לעשות זאת ניתן להיוועץ עם האנשים הקרובים אליכם.

שאלות ותשובות בנושא בר מתוקים לחתונה

מחיר בר מתוקים לחתונה משתנה בהתאם לפרמטרים כמו כמות הקינוחים, סוג הקינוחים שהוזמנו לבר, ורמת העיצוב של הקינוחים ובר המתוקים עצמו.

ניתן למצוא בבר המתוק את כל סוגי הקינוחים, מגומי, מפלי שוקולד ושערות סבתא ועד קאפקייקס בעבודת יד ועוגות מעוצבות.

כמובן, בין הקינוחים שאנו מספקים יש מגוון רחב של קינוחים פרווה ברמה גבוהה.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים