ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

בר מתוקים לבת מצווה

אנו מספקים בר מתוקים לבת מצווה בפריסה ארצית

אנו מספקים בר מתוקים לבת מצווה בכל חלקי הארץ, הלקוחות שלנו יודעים שבר מתוקים לאירועים מסוג זה מזמינים רק ב"הבר המתוק" הברים שלנו הם המפוארים ביותר בישראל, עם העיצוב המרהיב ביותר, שמתכתב בצורה מושלמת עם סגנון האירוע והאולם עצמו, הקינוחים שלנו הם משהו שזוכרים לעוד הרבה זמן, אם אתם רוצים בר איכותי באמת – תמצאו אותו רק כאן.

מסיבות הבת מצווה של השנים האחרונות הפכו לשם דבר והאירוע שמציין את המעבר מילדות לבגרות הוא כבר לא ממש מה שהיה פעם. אז נכון, לא כל אחת צריכה מסיבה סופר בומבסטית בה היא יוצאת מתוך עוגה ענקית, אבל לפחות שולחן מתוקים מפוארים ומפנקים לבת מצווה הוא משהו שכבר הפך לסטנדרט.

שולחן מתוקים מיוחד לאירוע כמו בת מצווה צריך להתכתב עם העיצוב של האולם או הנושא שנבחר במיוחד בשביל הבת מצווה. לדוגמה, אם העיצוב של הבת מצווה הוא מסיבת פול מון, אפשר לשים סביב השולחן תאורה מיוחדת שתהפוך כל דבר על השולחן ליוצא דופן. עוד דברים שאפשר להוסיף הם צנצנות מיוחדות, בלונים מקושטים עם כיתוב או מפות מיוחדות.

מחפשים בר מתוקים לבת מצווה? הגעתם למקום המתאים
בר מתוקים לכל סוג של אירוע
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
מגוון קינוחים מכל הסוגים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 054-2900345
סיפקנו שירות בר מתוקים לאלפי לקוחות לכל סוג אירוע.

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

טיפים לסידור בר מתוקים לבת מצווה

1. החליטו אם אתם רוצים למקם את בר המתוקים בכניסה כפתיחה לאירוע או בחלק האחורי לאחר המנות העיקריות או הבראנץ'. יכול מאוד להיות שהאפשרות השנייה תהיה עדיפה אם אתם רוצים לשמור על התאבון של הילדים ולמנוע מהם לאכול יותר מדי על בטן ריקה…

2. גודל השולחן: השולחן לא חייב להיות ענקי. אם אתם רוצים שולחן מצומצם יותר ועדיין להציע לאורחים מגוון גדול של מנות, אתם יכולים לסדר חלק מהמתוקים כמו למשל קאפקייס או קינוחים אישיים על גבי מדפים קטנים שגם יוסיפו ויהפכו את השולחן למיוחד יותר.

3. חשוב לתאם מראש את כל הפרטים הקטנים, במיוחד כשאתם שוכרים חברת קייטרינג חיצונית ולא משתמשים בשירותי האוכל של האולם או עורכים חגיגית בת מצווה מצומצמת. אם אתם משתמשים בתפריט בשרי, קחו בחשבון שלא כולם אוהבים מתוקים או קינוחים שמבוססים על תחליפי חלב.

4. ואם כבר הזכרנו עוגות, היום מקובל שהעוגה האישית של כלת הבת מצווה היא אחת מהאטרקציות המרכזיות. חשבו כיצד לעצב אותה על פי נושא הקרוב לליבה או אפילו לעצב "אווטאר" שיישב בחלק העליון שלה. היום קל מאוד לעצב עוגה עם הדפסים ולמעשה ליצור כמעט כל צורה שאתם מעוניינים בה, החל מתיק מעצבים ועד ועד למיקרופון.

מה תמצאו על השולחן של "הבר המתוק"?

אנחנו נארגן לכם שולחנות מתוקים לבת מצווה מהמיוחדים ביותר שיש ובהתאם לטרנדים האחרונים בעולם המתוקים. לדוגמה, צ'ורוס, קינוחים מיוחדים עם טופינג של קרמל מלוח, עוגיות קאפקייס, מקרונים, מפלי שוקולד חלב או לבן. כמובן שנדאג גם למה שההורים אוהבים כדוגמת שייקים, עוגות גבינה, פירות טריים, פרלינים, עוגיות מרציפן ותמרים ועוד.

כאמור, כדאי ליצור עמנו קשר כבר מספר שבועות לפני האירוע כדי שנוכל לעבור ביחד אתכם על כל הפרטים ולהרכיב לכם בר מתוקים לבת מצווה שיהיה יוצא דופן וייחודי. אנחנו מבטיחים לכם כי לא תתאכזבו ובטוחים שתמשיכו להשתמש בשירותנו גם באירוע הבא שלכם.

שאלות ותשובות בנושא בר מתוקים לבת מצווה

אנחנו בבר המתוק מספקים עוגות מעוצבות לכל אירוע, ניתן לעצב את העוגה בכל דרך שתרצו.

כמובן, בין הקינוחים שאנו מספקים יש מגוון רחב של קינוחים פרווה ברמה גבוהה.

ניתן להוסיף מפל שוקולד ועוד מתקני קינוחים אחרים כמו שיערות סבתא וגלידות לבר המתוקים באירוע שלכם.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים