ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

שולחן קינוחים לחתונה

אנו מספקים שולחן קינוחים לחתונה בפריסה ארצית

מתכננים חתונה גדולה? רוצים שהאירוע שלכם יהיה ברמה הכי גבוהה שיש? אנחנו כאן בדיוק בשביל זה! אנחנו בבר המתוק מספקים שירותי שולחן קינוחים לחתונה, אנחנו מספקים את שירותינו תוך מן דגש על שירות איכותי ומקצועי ועיצובי קינוחים ברמה הגבוהה ביותר בישראל. אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי הקינוחים לכל סוגי האירועים. אז הזמינו עכשיו שולחן קינוחים לחתונה דרך הבר המתוק.

עומדים להתחתן בקרוב ומעוניינים בשולחן קינוחים מרהיב? שולחן קינוחים לחתונה מאפשר לכם לשדרג את האירוע ולגרום לאורחים שלכם הנאה רבה. שולחן הקינוחים מורכב ממגוון גדול של קינוחים לבחירתכם על מנת שהאירוע יהיה מצויין והטעמים של הקינוחים ילוו את האורחים שלכם לתקופה ארוכה.

זקוקים לשולחן קינוחים לחתונה? אנחנו נספק לכם את זה
שולחן קינוחים מעוצב לכל אירוע
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
מגוון רחב של קינוחים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו שולחנות קינוחים מעוצבים לאלפי לקוחות לכל סוג אירוע.
שולחן קינוחים לחתונה

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

מתי כדאי ליצור קשר עם חברת אירועים האחראית על שולחן קינוחים לחתונה?

אחת השאלות העומדות בפני זוג צעיר העומד להתחתן היא מתי ליצור קשר עם החברה האחראית על שולחן קינוחים לחתונה. הנה מספר פרמטרים אשר כדאי להביא בחשבון טרם ההתקשרות עם החברה: 

אוכל מהווה מרכיב מרכזי: באירוע כמו חתונה, אוכל מהווה מרכיב מרכזי ולכן חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק וליצור קשר עם  החברה כמה חודשים לפני האירוע על מנת שיהיה ניתן להגיע ולטעום את הקינוחים השונים וכך לגבש החלטה לגבי הקינוחים אשר יהיו חלק משולחן הקינוחים. 

הכנת תפריט טעימות: בשלב הבא לאחר שהבנתם שאתם רוצים לשכור את השירות של החברה חשוב להגיע כמה שיותר מוקדם לתפריט טעימות. המטרה היא לבחור מהתפריט את הקינוחים המעניינים והטעימים ביותר.

מה היתרונות של שולחן הקינוחים בחתונה?

אחת ההחלטות של זוג צעיר העומד להתחתן קשורה בעניין התפריט. בשל העובדה כי אוכל מהווה משמעות רבה באירוע כמו חתונה ואי אפשר לוותר על הקינוחים, יש לא מעט יתרונות בבחירת שולחן קינוחים בחתונה. 

כעת נפרט את היתרונות השונים: 

מגוון רחב של קינוחים: כאשר מגיעים אל שולחן קינוחים באירוע כמו חתונה, ניתן למצוא בו מגוון רחב של קינוחים כמו למשל גלידות ועוגות ועוד קינוחים עשירים אשר יגרמו לאורחים לא להישאר אדישים אלא לגשת לשולחן הקינוחים במהירות רבה. 

עיצוב מרשים: שולחן הקינוחים אינו עוד שולחן קינוחים אלא שולחן מעוצב השם דגש לא רק על הקינוחים אלא גם על העיצוב. על מנת ליהנות מעיצוב מרשים ביותר, יש להתקשר עם צוות החברה ולקבוע את הדגשים המתאימים לעיצוב השולחן. עיצוב השולחן יעשה תוך התחשבות בצרכים של החתן והכלה וכן ידע רב של החברה האחראית על עיצוב שולחן הקינוחים ועיצוב עוגות החתונה.

בחירת חברה מקצועית לעיצוב שולחן קינוחים

מעוניינים לשדרג את החתונה שלכם ולבחור שולחן קינוחים לחתונה בעיצוב אישי? אם התשובה היא כן, הרי אתם צריכים שיהיו לצידכם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. בבואכם לבחור חברה מקצועית ישנם מספר דגשים אשר יש לתת עליהם את הדעת וכעת נפרט: 

דמיון: בבואכם לבחור חברה שאחראית על עיצוב השולחן יש לתת מקום לדמיון של אנשי המקצוע. אל תתביישו ותנו לדמיון שלהם לעבוד שעות נוספות על מנת לאפשר לכם ליהנות מהתוצאה. 

כימיה: נוסף על זאת, חשוב ביותר שתרגישו בנוח עם הצוות של החברה. אחרי הכל, מדובר באחד האירועים המרגשים ביותר בחיים שלכם ולכן חשוב ביותר להרגיש בנוח עם האנשים שאתם עובדים עימם. 

התייעצות עם לקוחות קודמים: על מנת להגיע להחלטה הטובה ביותר לגבי בחירת החברה, אפשר להתייעץ עם לקוחות קודמים. אין כמו התייעצות עם לקוחות אשר עברו כבר את אירוע החתונה על מנת לקבל החלטה. אפשר לשאול אותם כמה שיותר שאלות ולקבל תשובות מקיפות במטרה להגיע להחלטה בהקדם האפשרי. 

סקר מקיף: יתרה מכך, חשוב ביותר לא לבחור בחברה הראשונה שאתם רואים אלא לבצע סקר מקיף. במסגרת הסקר המקיף תוכלו להיכנס לאתרי האינטרנט של החברות השונות במטרה להתרשם. ככל שתבחנו מספר רב של אתרי אינטרנט תהיה לכם האפשרות להגיע להחלטה מהירה יותר ולבחור את החברה המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

שאלות ותשובות בנושא שולחן קינוחים לחתונה

מחיר שולחן קינוחים לחתונה נקבע בעיקר לפי כמות הקינוחים וגודל השולחן, סוג הקינוחים שהוזמנו לשולחן ורמת העיצוב שלהם. 

כמובן, בין שירותינו תוכלו למצוא באתר הבר המתוק גם שירות עוגות מעוצבות לכל אירוע, שם תוכלו להזמין עוגה מכל סוג ובכל סגנון שתרצו.

אצלנו בבר המתוק בנוסף לשירות מקצועי, חם ואדיב תקבלו קינוחים העשויים מחומרי גלם טריים ואיכותיים ומעוצבים בעבודת יד ברמה הגבוהה ביותר בארץ.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים