ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

שולחן מתוקים לחינה

אנו מספקים שולחן מתוקים לחינה בכל חלקי הארץ

מחפשים חברה שתרים עבורכם שולחן מתוקים לחינה? אתם רוצים שולחן מפואר ומהודר שהאורחים לא יפסיקו לדבר עליו? אתם רוצים שהאורחים באירוע יסתערו על הקינוחים בלי סוף? לא תוכלו למצוא שולחן מתוקים שכזה בשום מקום אחר, רק אצלנו בבר המתוק אפשר להשיג שולחן מתוקים לחינה ברמה הגבוהה ביותר, שולחן עם עיצוב ומיתוג ייחודי לאירוע שלכם, המתוקים השווים ביותר בהתחייבות!

חינה הוא אחד האירועים השמחים והמרגשים ביותר שמקדמים את החתונה. פעם היה מדובר באירוע שהתקיים ממש לפני החתונה, אבל היום מדובר בחגיגה של ממש שאפשר לחגוג גם שבוע לפניה, עם עשרות ואף מאות מוזמנים שבאים לחגוג את האיחוד של החתן והכלה.

וכיצד יכולה להיות אווירה שמחה וכיפית באמת בלי קצת (או בעצם הרבה) מתוקים?! בין כל צורות ההגשה, אין ספק שהגשת מתוקים על גבי שולחן ממנו האורחים יכולים לבחור ולקחת מנות אישיות היא צורת ההגשה הטובה ביותר. באופן זה לא צריך להסתובב עם מגשי מתוקים וכל אורח יכול לגשת אל השולחן ולקחת משהו מתוק בזמן שמתאים לו.

זקוקים לשולחן מתוקים לחינה? זה המקום בשבילכם
שולחן מתוקים מעוצב לכל אירוע
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
מגוון רחב של קינוחים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו שירות שולחן מתוקים לאלפי לקוחות לכל סוג אירוע.
שולחן מתוקים לחינה

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

חלק מהמתוקים שמוגשים בחינה

בין המתוקים המסורתיים שאפשר למצוא בחינה ומסופקים על ידי "הבר המתוק" נמצאים מתוקים שונים המייצגים עדות שונות, למשל:

  • עוגות ספינג' / יו יו
  • מופלטות
  • מעמולים ובקלוואה
  • כדורי בצק מתוקים (גלואב ג'אם) ומשקאות צ'אי שונים
  • עוגיות שקדים, מרציפן או פיסטוק
  • סיגרים מתוקים
  • כדורי סופגנייה עם סירופ (עוואמה)
    ואלו כמובן רק חלק קטן מכל הווריאציות והגרסאות האפשרויות.

סידור שולחן מתוקים לחינה

סידור שולחן מתוקים לחינה יכול לקבל טוויסט מעניין באמצעות קישוטים יוצאי דופן כגון פסים ארוכים ("ראנרים), אהילים, פלייסמנטים גדולים למרכז השולחן ולמגשים עצמם וגם נרות מפתיעים בצורות שונות. אם רוצים לגוון באלכוהול, אפשר גם לשים בקבוקי קוקטיילים או ליקרים בצבעי חום או אדום.

המטרה של כל אלו הוא להוסיף לאווירה המיוחדת ולהפוך את השולחן לחגיגי ומושך עיניים. יחד עם זאת, עיצוב מקצועי לא אומר להאפיל על המתוקים או להצניע אותם, שהרי הם עדיין גולת הכותרת שעליו.

צורת השולחן הקלאסית והארוכה היא עדיין הפתרון הטוב ביותר לחינה מרובת מוזמנים. המגשים ועליהם המתוקים מסודרים בצורה כזו שלא משנה מאיזה צד של השולחן האורחים נמצאים, תמיד תהיה להם גישה נוחה אליהם. לאירועים יותר מצומצמים אפשר להוסיף אלמנטים נוספים כמו למשל מדפים שהמנות מונחות עליהם, אך  יש לדאוג שהם לא יהיו צפופים או גבוהים מדי.

צבעים שמתאימים לחינה

עיצוב השולחן חייב להתחשב גם בשפה העיצובית ובעיקר בצבעים של שאר האירוע. הצבעים שמקובלים לחינות הם בדרך כלל כסף וזהב, אבל השולחן לא חייב להעתיק את הצבעים שמסביבו באופן מדויק. יחד עם זאת, רצוי שהוא יתחבר אליהם בצורה כלשהי : זה יכול להיות צבע מאותה המשפחה או צבע שדווקא יוצר ניגוד, ובתנאי שהוא לא מציק בעין…

למה לבחור דווקא בבר המתוק?

אנחנו בבר המתוק יכולים לספק לכם את הפתרון הכולל לשולחנות מתוקים לחינה וכל אירוע אחר. לא מדובר רק במתוקים האיכותיים ביותר מחומרי גלם טריים. העובדים המסורים שלנו יתאימו ביחד איתכם את סידור השולחן והעיצוב הטובים ביותר עבור מגוון המתוקים שתרצו להגיש ועל סמך גודל החינה והאופי שתרצו לשוות לה.

עיצוב גובה הבר

כדי שיהיה אפשר לראות את כל המתוקים, סדרו אותם כך שהקופסאות והמתקנים הגבוהים יותר יהיו בחלק האחורי והנמוכים יותר (כולל המגשים) בחלק הקדמי. כך האורחים לא יצטרכו לחפש בעין את כל המבחר ולא ייווצר תור מיותר ליד השולחן.

תמיכה בבר המתוקים

גם שולחן מתוקים צריך תמיכה ועדיף שיהיה צמוד לקיר. דבר זה ימנע בלגן, לכלוך או נפילה של הכלים המעוצבים חס וחלילה.

עיצוב בר ממתקים עם הבר המתוק

לצד אלו שרוצים להיות אחראיים בעצמם על כל פרט קטן בתהליך עיצוב האירוע, יש גם את אלו שמעוניינים לקחת חלק פעיל, אבל גם שתהיה להם תמיכה וגב מצד חברה מקצועית שתוכל לסייע להם. אנחנו בבר המתוק נשמח לכם לספק את שירותי הפרימיום האלו עם שולחנות וברי מתוקים לאירועים בעיצובים מיוחדים שירגשו את כולם וישאירו טעם טוב בפה

שאלות ותשובות בנושא שולחן מתוקים לחינה

בשולחן מתוקים לחינה תוכלו למצוא מתוקים מסורתיים קלאסיים כמו: מעמולים, מופלטות, עוגיות שקדים, מרציפנים וכו'. 

מחיר שולחן מתוקים לחינה משתנה בהתאם לפרמטרים כמו גודל השולחן כמות הקינוחים, סוג הקינוחים שהוזמנו לשולחן, ורמת העיצוב של הקינוחים והשולחן עצמו.

כמובן, בין הקינוחים שאנו מספקים יש מגוון רחב של קינוחים פרווה ברמה גבוהה.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים